Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 501 776 , fax. 178 501 701
- Data zamieszczenia: 2017-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
al. Łukasza Cieplińskiego 4
35010 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 501 776, fax. 178 501 701
REGON: 69058725500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wniesienie wadium: 1.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 1.4. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 1.5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na wskazany niżej rachunek bankowy zamawiającego. 1.6. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 09 1020 4391 0000 6102 0159 0348. Pożądane jest, aby oryginał dowodu wpłaty lub kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez wykonawcę lub bank, wykonawca dołączył do oferty przed jej złożeniem, albo dostarczył zamawiającemu przed upływem terminu do składania ofert (miejsce: siedziba zamawiającego, pok. nr 207). 1.7. Oryginał dowodu wniesienia wadium w formie, o której mowa w § 8 pkt 1.3 b-e SIWZ, należy dołączyć do oferty przed jej złożeniem lub dostarczyć zamawiającemu (miejsce: siedziba zamawiającego, pok. nr 207) przed upływem terminu do składania ofert. 1.8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania. 2. Zwrot wadium: 2.1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 4. 2.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 3. Utrata wadium: Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń komputerowych
Dodano: 2024-02-20 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń komputerowych
Dodano: 2024-02-20 - Zakup i dostawa tonerów, tuszy, bębnów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Dodano: 2024-01-23 - Sukcesywny zakup i dostawa tonerów i tuszy oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek użytkowanych w WSPR w Rzeszowie
Dodano: 2024-01-03 - na dostawę środków piorąco-dezynfekujących oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek dla SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2023-12-14 - Sukcesywny zakup i dostawa tonerów i tuszy oraz innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek użytkowanych w WSPR w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-13 - na dostawę środków piorąco-dezynfekujących oraz tonerów, tuszy i taśm do drukarek dla SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2023-10-25 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
Dodano: 2020-12-07 - Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów wykorzystywanych w Zakładzie Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Dodano: 2020-10-12 - Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych.
Dodano: 2020-08-07