Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych kompletów zespołów filtrów IBF

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 22 22 99 931 , fax. +48 22 22 99 933
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
    ul. Księżycowa 5
    01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. + 48 22 22 99 931, fax. +48 22 22 99 933
    REGON: 1632107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych kompletów zespołów filtrów IBF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części: FILTER ASSY P/N: L716M2119102 – sztuk 5 FILTER ASSY P/N: L716M2120102 – sztuk 5 2. Filtry są przeznaczone do eksploatacji w śmigłowcach EC135P2+, P3 wyposażonych w system IBF, tj. zestawy filtrów montowanych na wlotach silników PW206B2 ww. śmigłowców, w celu zabezpieczenia silników przed przedwczesnym zużyciem i degradacją skutkującymi spadkiem mocy silników. 3. Dostarczone części muszą posiadać datę produkcji nie wcześniejszą niż 6 miesięcy, licząc od daty przekazania części Zamawiającemu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34731700-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: złotych osiem tysięcy groszy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę, 3) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego; ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do Pełnomocnika, 4) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do Pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach