Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. d) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. e) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.2 Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg 3.3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki przeznaczonej do oczyszczania utwardzonych powierzchni dla Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu o podstawowych -minimalnych parametrach - bezwzględnie wymaganych: - rok produkcji: 2011÷2012 - sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany; - samojezdna lub - kompatybilna z jednostkami będącymi w posiadaniu przez Zamawiającego tj.: ciągnik Zetor Proxima 2008, P1/F44, Proxima 65; ciągnik MTZ-1/2003, MTZ 80A; - zapotrzebowanie mocy: max. 65 KM; - sposób zaczepienia: mocowanie za pomocą dyszla na górny zaczep transportowy ciągnika, wychylny dyszel sterowany hydrauliką zewnętrzną ciągnika lub wychylny zespół zamiatarki; - napęd: przez wał odbioru mocy z ciągnika; - zespół czyszczący: 2 szczotki talerzowe z regulacją obrotów; - zespół zasysający: system zasysania śmieci z końcówką zasysającą prowadzoną po czyszczonej powierzchni; - zbiornik na nieczystości: pojemność min. 1,0 m3 unoszony i otwierany hydraulicznie; - zespół hydrauliczny przystosowany do nośnika Zamawiającego; - zespół zraszający: zbiornik wodny ze wskaźnikiem poziomu wody (mechaniczna pompa wodna, elektryczne załączanie spryskiwaczy); - sterowanie: elektryczne sterowanie układem hydraulicznym i zraszającym za pomocą przenośnej konsoli umieszczanej w kabinie kierowcy; - szerokość zamiatania: 1500÷2200 mm; - układ hamulcowy: hamulec pneumatyczny wraz z hamulcem postojowym; - oświetlenie: elektryczna instalacja oświetleniowa ze światłami zamontowanymi z tyłu maszyny, zasilanie 12V z gniazda ciągnika; - zalecana prędkość zamiatania: 4÷8 km/h; - prędkość transportowa: max 40 km/h; - oznakowanie: ostrzegawcze świetlno - drogowe (pomarańczowe światło błyskowe (wyładowcze) zamontowane na dachu kabiny z kontrolką włączonego światła na desce przyrządów i napis na belce podświetlonej służba drogowa) - zamiatarka samojezdna; - gwarancja: gwarancja producenta, bez limitu kilometrów; - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (wskazać miejscowość serwisowania); - instrukcje, dokumenty gwarancyjne, wyciąg ze świadectwa homologacji lub certyfikat zgodności CE, katalog części zamiennych - w języku polskim; - szkolenie stanowiskowe. Zastosowane materiały muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, atesty oraz świadectwa jakości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprzęt musi być w pełni sprawny technicznie (ważne badanie techniczne), powłoka lakiernicza - stan bardzo dobry, bez wad prawnych, z dokumentami i opłatami umożliwiającymi rejestrację. Dopuszcza się fabrycznie nowy sprzęt sprowadzany z zagranicy. W takim przypadku bezwzględnie wymagane są dokumenty umożliwiające rejestrację sprzętu w kraju Zamawiającego: 1. Wyciąg ze świadectwa homologacji; 2. Faktura VAT za zakup. Zamiatarka przeznaczona ma być do oczyszczania utwardzonych powierzchni i umożliwiać usuwanie i zbieranie zanieczyszczeń. Zamiatarka używana będzie m. in. do technologicznego oczyszczenia podłoża przed położeniem dywanu asfaltowego remontowanych odcinków dróg, a także do utrzymania czystości dróg komunikacyjnych, placów, parkingów, zewnętrznych otoczeń obiektów oraz wszystkich innych utwardzonych powierzchni drogowych i chodnikowych. 3.4 Warunki, miejsce i terminy dostaw: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, ul. Słoneczna 24, 66 - 300 Międzyrzecz. Szczegółowy zakres planowanego zamówienia publicznego zawiera formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5 Warunki gwarancji: - gwarancja: gwarancja producenta, bez limitu kilometrów; - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (wskazać miejscowość serwisowania); 3.6 Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz umową. 3.7 Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. 3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.8 Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, w szczególności określonymi w pkt. 3.3 niniejszej SIWZ. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) Wykonawca gwarantuje jakość dostaw zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych dostawy na każde życzenie Zamawiającego. 6) Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości dostawy (niezgodność z normami i obowiązującymi przepisami). 3.9 Rozliczenie wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi fakturą za faktycznie dostarczony w terminie i w stanie kompletnym do siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu przy ul. Słonecznej 24 przedmiot zamówienia - zgodnie z umową. Termin płatności nastąpi przelewem w ciągu 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane dostawy, dostarczone dokumenty i przeprowadzenie szkolenia stanowiskowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach