Przetargi.pl
„Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, Piekarskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 576 23 76, , fax. 825 766 830
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    Piekarskiego 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 82 576 23 76, , fax. 825 766 830
    REGON: 11008453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa fabrycznie nowej śmieciarki dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krasnymstawie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka, przeznaczonego do wywozu stałych odpadów komunalnych segregowanych z pojemników uniwersalnych o pojemności 110l, 240l, 1100l.; 2. Oferowany przez Wykonawcę pojazd musi: - być fabrycznie nowy (nieużywany), kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2018r. lub 2019r., gotowy do użytku; - posiadać wszystkie świadectwa, certyfikaty i inne dokumenty wymagane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dopuszczającymi pojazdy do ruchu drogowego w Polsce, niezbędnymi do jego zarejestrowania; - spełniać wszystkie parametry techniczne, użytkowe i jakościowe określone szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ; 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie obowiązywania gwarancji oraz płatnego serwisu pogwarancyjnego przez okres 5 lat od dnia zakończenia serwisu gwarancyjnego. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia (podwozie i zabudowę) musi wynosić co najmniej 12 miesięcy – licząc od daty podpisania protokołu odbioru, bez zastrzeżeń. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest do zapewnienia autoryzowanego serwisu mobilnego z dojazdem do Zamawiającego oraz naprawą w miejscu użytkowania sprzętu. Dopuszczalny czas reakcji serwisu, tj. zdiagnozowania uszkodzenia (awarii) i przystąpienia do naprawy (podjęcia działań naprawczych) przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną – maksymalnie do 2 dni od dnia zgłoszenia. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu przedmiotu zamówienia do serwisu pokrywa Wykonawca. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania bezpłatnych przeglądów okresowych wynikających z zaleceń producenta pojazdu, przeprowadzanych w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie. Wszelkie koszty związane z obsługą serwisową - rozumianą jako dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji, w tym obejmujące dojazd serwisanta, koszty ewentualnego transportu przedmiotu umowy do punktu serwisowego oraz wymianę materiałów i części eksploatacyjnych (z wyjątkiem ogumienia) ponosi Wykonawca. 5. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę i na jego koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj. do: Zakładu Oczyszczania i Dróg, ul. Piłsudskiego 54, 22-300 Krasnystaw (koszty związane z realizacją zamówienia – załadunek, dostawa, rozładunek, należy uwzględnić w cenie ofertowej). Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas przewozu do Zamawiającego. 6. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego - w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji dostarczanego pojazdu oraz zainstalowanych w nim urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosowanych certyfikatów (zaświadczeń). Pełny zakres informacji zawarty w SIWZ dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu to: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Pełny zakres informacji zawarty w SIWZ dostępnej na stronie www.pgkkrasnystaw.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ( Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Powyższe oświadczenie składane jest przez Wykonawcę, bez odrębnego wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.pgkkrasnystaw.pl informacji z otwarcia ofert. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ; b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii. d) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ; e) Dowód wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginale bezpośrednio do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach