Przetargi.pl
„Dostawa fabrycznie nowej prasy do odwadniania osadu ściekowego oraz ciągnika wraz z przyczepą do wywozu osadu ściekowego na potrzeby oczyszczalni ścieków w Bełżcu”, w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bełżec, Kolektor KP-1 – kontynuacja”

Wójt Gminy Bełżec ogłasza przetarg

  • Adres: 22670 Bełżec, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 652 445 , fax. 846 652 337
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bełżec
    ul. Lwowska 5
    22670 Bełżec, woj. lubelskie
    tel. 846 652 445, fax. 846 652 337
    REGON: 95001435700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa fabrycznie nowej prasy do odwadniania osadu ściekowego oraz ciągnika wraz z przyczepą do wywozu osadu ściekowego na potrzeby oczyszczalni ścieków w Bełżcu”, w ramach projektu „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bełżec, Kolektor KP-1 – kontynuacja”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej prasy do odwadniania osadu ściekowego oraz ciągnika wraz z przyczepą do wywozu osadu ściekowego na potrzeby oczyszczalni ścieków w Bełżcu,. 2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1. DOSTAWA, MONTAŻ ORAZ URUCHOMIENIE FABRYCZNIE NOWEJ PRASY DO ODWADNIANIA OSADU ŚCIEKOWEGO NA POTRZEBY OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BEŁŻCU Dostawa, montaż, szkolenie obsługi oraz uruchomienie fabrycznie nowej prasy do odwadniania osadu ściekowego na potrzeby oczyszczalni ścieków w Bełżcu. A) Ilość zestawów (sztuk) – 1 szt. B) Rodzaj, typ, główne parametry. Kompletna stacja odwadniania osadów składać się będzie z: a. prasa taśmowa MONOBELT typ NP06CK produkcji Ekofinn lub równoważna b. zespół przygotowania i dozowania polielektrolitu CMP10-XL produkcji Ekofinn lub równoważny c. śrubowa pompa osadu typ PD-MH060-B2 produkcji Ekofinn lub równoważna d. sprężarka 24 litr, 7 atm. produkcji Ekofinn lub równoważna e. przedłużki podpór prasy, 4 szt. produkcji Ekofinn lub równoważne f. przenośnik ślimakowy typ PS200/3.0 produkcji Ekofinn lub równoważny g. zespół odzysku wody płuczącej ZOW produkcji Ekofinn lub równoważny Część 2 . DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA WRAZ Z PRZYCZEPĄ NA OSAD Ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym z szuflą – 1 szt. oraz przyczepa jednoosiowa – 1 szt do transportu osadu odwodnionego z oczyszczalni ścieków w Bełżcu do miejsca unieszkodliwiania. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z nowym ładowaczem czołowym, nowej przyczepy rolniczej na potrzeby Gminy Bełżec, których szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik Nr 6 do SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - ciągnik, ładowacz czołowy i przyczepa muszą być nowe i w żadnym elemencie nie były wcześniej uszkodzone, - ciągnik i przyczepa posiadają wszelkie dokumenty dopuszczające je do ruchu drogowego przez właściwy organ, - okres gwarancji udzielony przez Sprzedawcę na ciągnik, ładowacz czołowy i przyczepę minimum 24 m-ce, - koszt dostawy pokrywa Sprzedawca, - ciągnik, ładowacz czołowy i przyczepa zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego tj. Urzędu Gminy Bełżec, ul. Lwowska 5, 22-670 Bełżec. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą oraz przeszkoleniem dwóch pracowników Urzędu Gminy Bełżec w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji ciągnika, ładowacza czołowego i przyczepy. Dostarczony ciągnik z ładowaczem czołowy i przyczepa rolnicza muszą posiadać: - świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim, Z ciągnikiem i przyczepą musi być dostarczona dokumentacja w języku polskim obejmująca: - instrukcję w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji urządzeń przez Zamawiającego, - książkę gwarancyjną – serwisową, - dokumenty potwierdzające, że urządzenia posiadają homologację (świadectwo homologacji) wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), - inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdów, - wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z urządzeniami dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie 2 dni roboczych od czasu powiadomienia przez Zamawiającego (przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Zamawiającego lub przedmiotu zamówienia do siedziby serwisu). Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych – 24 godziny. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1475) w zakresie jakim w/w przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny urządzeń na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ. Podane parametry techniczne przedmiotu zamówienia określają minimalny standard jakości przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowanie produktów innych niż wymienione w dokumentacji, pod warunkiem, iż posiadały będą takie same lub lepsze parametry techniczne i właściwości (będą równoważne). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Zastosowane w dokumentacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały materiały nie gorsze niż te, które są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. Każdy rodzaj ciągnika rolniczego, przyczepy i urządzeń, w których znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, wykonawca dostarcza na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. Uwaga! Przedmiot zmówienia musi być zgodny z minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego (Załącznik Nr 6). Ciągnik musi być przystosowany do zamontowania, uruchomienia i pracy ładowacza czołowego i przyczepy. Ciągnik rolniczy musi być kompatybilny z ładowaczem czołowym i przyczepą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do Zamawiającego. 1) sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych, 2) powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu, 3) Wykonawca zobligowany będzie do dostarczenia przedmiotu umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu, 4) Wykonawca udzieli Zmawiającemu minimum 24 miesięcznej gwarancji na oferowany sprzęt (tj. prasę do odwadniania osadu, ciągnik rolniczy oraz przyczepę) Okres gwarancji na oferowany sprzęt stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 18.2 SIWZ. Ostateczny okres gwarancji na oferowany sprzęt który zostanie wpisany do umowy określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty. 5) Wykonawca zobligowany będzie do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w miejscu montażu prasy i garażowania ciągnika. Naprawa nastąpi do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 6) czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawa nie dłużej jak 24 godzin, 7) Wykonawca w cenie musi uwzględnić przeglądy w okresie gwarancji (robocizna i dojazd na oczyszczalnię ścieków w Bełżcu), 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania określone w SIWZ, być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami przepisami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zestaw minimalnych wymagalnych parametrów techniczno - użytkowych prasy, ciągnika i przyczepy został opisany w Specyfikacji technicznej zestawu sprzętowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42996900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubyczy Królewskiej nr konta: 36 9617 0005 0000 1111 2000 0002 W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium - Dostawa prasy/ ciągnika z przyczepą Nr sprawy: ZP.271.3.2018" 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4 Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 22. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopie dowodu przelewu/wniesienia wadium proponuje się dołączyć do oferty. 5 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Zobowiązanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), w którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach