Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg
- Adres: 33-160 Ryglice, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
- Data zamieszczenia: 2019-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
ul. Rynek 9
33-160 Ryglice, woj. małopolskie
tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
REGON: 54758900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowej koparki gąsienicowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki gąsienicowej fabrycznie nowej, rok produkcji: 2018 lub 2019 o następujących parametrach technicznych: 1) Masa robocza maszyny min. 5 200 kg. 2) Gąsienice gumowe o szerokości min. 400 mm. 3) Silnik wysokoprężny chłodzony cieczą o mocy w zakresie 35 – 45 KM. 4) Pojemność silnika nie więcej jak 2 350 cm3. 5) Pompa hydrauliczna o wydatku co najmniej 120 l/min. 6) Linia hydrauliczna dwutorowa. 7) Szybkozłącze hydrauliczne do osprzętu. 8) Co najmniej dwie prędkości jazdy. 9) Zasięg kopania na poziomie gruntu - co najmniej 5,8 m. 10) Kabina operatora wyposażona w klimatyzację oraz zewnętrzną osłonę typu ROPS/FOPS lub inną spełniająca obowiązujące w roku sprzedaży maszyny normy bezpieczeństwa w zakresie obsługi maszyny, zapewniająca warunki zgodne z obowiązującymi przepisami dotyczącymi hałasu i ergonomii pracy operatora maszyn budowlanych na terenie Polski. Wyposażona w lusterka wsteczne, fotel regulowany. 11) Kabina ogrzewana, wentylowana z otwieranymi szybami. 12) Oświetlenie kabiny. 13) Oświetlenie robocze. 14) Lemiesz spycharkowy. 15) Łyżki koparkowe z zębami o szerokościach: 30 cm, 70 cm, skarpowa uchylna hydraulicznie 150 cm. 16) Dodatkowa hydraulika na ramieniu koparki pod osprzęt hydrauliczny typu młot, wiertnica. 17) Tył kabiny w momencie obrotu koparki wystaje za obrys gąsienic nie więcej niż 20 cm. 18) Licznik motogodzin. 19) Uchwyt do mocowania koparki w czasie transportu. 20) Maszyna musi spełniać obowiązujące normy dotyczące czystości spalin. 21) Oferowana koparka musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, oraz instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych. 22) Dostawca maszyny musi być producentem lub autoryzowanym dealerem dostarczanej koparki. Pozostałe wymogi zamówienia: 1) Wymagany okres gwarancji min. 24 m-ce liczone od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2) Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z czasem reakcji serwisu do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki, na terenie Zamawiającego. 3) Serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe w okresie gwarancji mają być świadczone w miejscu postoju koparki nieodpłatnie, z wyjątkiem materiałów podlegających okresowej wymianie oraz kosztów dojazdu. Jeżeli wykonanie przeglądu technicznego lub naprawy gwarancyjnej wymaga prac realizowanych w autoryzowanym serwisie, koszty transportu w obie strony ponosi Wykonawca. 4) Należy zapewnić szkolenie u Zamawiającego maszyny dla pracowników w zakresie jej obsługi i eksploatacji w dniu dostawy koparki. 5) Instrukcja obsługi, katalog części zamiennych w języku polskim jak i również wszelkie inne wymagane prawem dokumenty, w tym certyfikat CE zostaną dostarczone przez Wykonawcę wraz z przekazaną maszyną. 6) Dostawa koparki do siedziby Zamawiającego. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie do 21 dni od daty zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie punktu napraw i punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Szerzynach – zakup maszyny do kopania i ładowania
Dodano: 2021-02-02 - Wyposażenie punktu napraw i punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Szerzynach – zakup maszyny do kopania i ładowania
Dodano: 2020-06-26 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach – ETAP II – dostawa i montaż wyposażenia: Część I: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej. Część II: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej. Część III: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej. Część IV: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu. Część V: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej. Część VI: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia.
Dodano: 2019-09-25 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Ryglicach – ETAP II – dostawa i montaż wyposażenia: Część I: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki. Część II: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu: pilarki spalinowej, wykaszarki spalinowej, kosiarki spalinowej z napędem. Część III: Dostawa fabrycznie nowej piły stołowej. Część IV: Dostawa fabrycznie nowej myjki ciśnieniowej. Część V: Dostawa fabrycznie nowej elektronicznej wagi platformowej. Część VI: Dostawa fabrycznie nowej nagrzewnicy olejowej. Część VII: Dostawa i montaż fabrycznie nowego systemu monitoringu. Część VIII: Dostawa i montaż fabrycznie nowej toalety przenośnej . Część IX: Dostawa i montaż fabrycznie nowych pojemników i kontenerów. Część X: Dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów oraz fabrycznie nowej szafy do punktu wymiany, napraw i przygotowania do ponownego użycia.
Dodano: 2019-07-26 - Zakup fabrycznie nowej koparko – ładowarki na potrzeby IRŚ Olsztyn Rybacki Zakład Doświadczalny w Zatorze
Dodano: 2019-07-22 - Dostawa przenośnika zgrzebłowego wraz z projektem technicznym zabudowy, montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzenie prób ruchowych
Dodano: 2018-09-12 - „Zakup wraz z dostawą frezarki drogowej do nawierzchni bitumicznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Tarnowie”
Dodano: 2017-03-22