Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Raczynie, gm. Czarnożyły

Ochotnicza Straż Pożarna w Raczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-310 Czarnożyły, Raczyn
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 601288397 , fax. 438416281
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Raczynie
    Raczyn 23
    98-310 Czarnożyły, woj. łódzkie
    tel. 601288397, fax. 438416281
    REGON: 730990078
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarnozyly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie - jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Raczynie, gm. Czarnożyły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem na 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Raczynie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1A do SIWZ. 3. Sprzęt musi być fabrycznie nowy i sprawny technicznie, musi spełniać europejskie normy bezpieczeństwa oraz posiadać niezbędne atesty/certyfikaty. 4. Samochód musi posiadać niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji jako samochód uprzywilejowany w ruchu, pożarniczy lub specjalny. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w dniu dostawy na oferowany sprzęt dołączył następujące dokumenty: kartę pojazdu, książkę gwarancyjną na pojazd, instrukcje użytkowania pojazdu, wyciąg świadectwa homologacji, badania techniczne, inne wymagane przepisami prawa dokumenty. Dokumenty te winny być opracowane w języku polskim. 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji (wymagany okres gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów) na przedmiot zamówienia liczony od dnia protokolarnego odbioru -wydłużenie okresu gwarancji będzie uwzględniane przy ocenie ofert. Zamawiający dokona oceny tego kryterium w zakresie 24 do 48 miesięcy 8. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego wykonywania serwisów w okresie objętym gwarancją według wytycznych producenta wraz z kosztami dojazdu w obie strony i wymianą materiałów eksploatacyjnych. Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia i pozostałych materiałach przetargowych znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie to oznacza, że mają charakter wyłącznie wzorcowy i Wykonawca może zaoferować przedmiot równoważny. Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaoferować sprzęt o podanych parametrach lub wyższych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy tj. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą szczegółowej specyfikacji/opisu, z której będzie wynikać spełnienie min. parametrów określonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. wypełniony formularz -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( wymagania techniczne ), stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów – wg. załącznika nr 4 do SIWZ. 4. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach