Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Podgórze

Gmina Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, M. Skłodowskiej Curie
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862165263 , fax. 8621652 64
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomża
    M. Skłodowskiej Curie 1a
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862165263, fax. 8621652 64
    REGON: 450669944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalomza.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Podgórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Podgórze. Dostawa 1 szt. średniego samochody ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Pojazd musi być fabrycznie nowy i spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. Podwozie musi posiadać świadectwo homologacji wydane przez właściwego ministra lub świadectwo zgodności WE. Pojazd musi mieć ważne świadectwo dopuszczenia do użytkowania w jednostkach PSP wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej, pełne świadectwo winno być dostarczone wraz z pojazdem. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o równoważnych parametrach technicznych wymienionych w SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku nr 1, stanowiącym załącznik nr 1.1 do formularza oferty, który należy wypełnić i złożyć wraz ze składaną ofertą. 4.2.Istotne warunki dostawy i odbioru samochodu 1.Odbiór samochodu nastąpi w dwóch etapach: 1)Odbiór techniczno-jakościowy ma na celu sprawdzenie zgodności samochodu wraz z występującymi w nim podzespołami i wyposażeniem z wymaganiami ujętymi w SIWZ, zostanie też uzgodnione mocowanie w samochodzie sprzętu/wyposażenia. 2)Odbiór faktyczny na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. 2.Wykonawca zawiadomi Zamawiającego pisemnie z wyprzedzeniem co najmniej 5- dniowym o dacie odbioru techniczno-jakościowego samochodu. 3.Przystąpienie przez Zamawiającego do odbioru techniczno-jakościowego nie może nastąpić później niż 3 dni przed terminem dostawy przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 umowy. 4.Strony dopuszczają zawiadomienie w formie powiadomienia emailem. 5.Odbiór techniczno-jakościowy samochodu odbędzie się w siedzibie Wykonawcy. 6.Odbiór faktyczny samochodu nastąpi w siedzibie Zamawiającego. 7.W przypadku stwierdzenia podczas odbioru techniczno-jakościowego, że przedstawiony samochód nie odpowiada opisowi zawartemu w specyfikacji technicznej, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego dokonania zmian w samochodzie zgodnie z opisem. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych odstępstwach od opisu zawartego w specyfikacji technicznej w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole zostanie wyznaczony termin usunięcia stwierdzonych odstępstw oraz data odbioru faktycznego samochodu lub wyposażenia. Ustęp ten nie narusza postanowień dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy. 8.Odbioru techniczno-jakościowego dokona 2 przedstawicieli Zamawiającego w obecności co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. 9. Odbiór faktyczny (zdawczo-odbiorczy) samochodu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego niezwłocznie po dokonaniu odbioru techniczno-jakościowego w terminie określonym w protokole odbioru techniczno-jakościowego. Protokół zdawczo-odbiorczy, podpisany przez obie strony, zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron. 10.Odbioru faktycznego samochodu dokona 2 przedstawicieli Zamawiającego, w obecności co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. 11.Przyjęty protokół odbioru faktycznego stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 12.W dniu odbioru faktycznego pojazdu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokumenty niezbędne do jego zarejestrowania i użytkowania: fakturę Vat, aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej (NBOP) i inną dokumentację niezbędna do rejestracji pojazdu przez zamawiającego, w tym kartę pojazdu oraz wymagane świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego, dokumentację techniczną, instrukcję obsługi pojazdu (całego samochodu, podwozia i poszczególnych urządzeń wraz ze schematem instalacji elektrycznej), dokument gwarancji (kartę gwarancyjną), wykaz adresów punktów serwisowych podwozia pojazdu na ternie całego kraju oraz harmonogram przeglądów pojazdu. Samochód ma mieć aktualne badania techniczne. Cała dokumentacja ma być sporządzona w języku polskim. 13.Szkolenie z zakresu obsługi podstawowej samochodu, w ciągu 1 dnia roboczego, odbędzie się w terminie i miejscu odbioru faktycznego. Protokół z przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi podstawowej wraz z adnotacją o osobach, które go odbyły zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony umowy. 14.Z chwilą wydania samochodu Zamawiającemu, przechodzą na niego wszelkie korzyści i obciążenia związane z samochodami, jak również ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia samochodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XI SIWZ pkt 3 ppkt 1, dotyczącego podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1)oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia, 2)wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 3)przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XI SIWZ pkt 3 ppkt 1, 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale XI pkt. 3 ppkt 1) i pkt 4 siwz, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 4.Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1)Wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Wypełniony formularz - wg załączonego wzoru załącznik nr 1.1 do SIWZ 3)Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach