Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy i miasta Przysucha

Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, ul. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 753 521 , fax. 486 753 521
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przysuska Administracja Oświaty w Przysusze
    ul. Krakowska 35
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 753 521, fax. 486 753 521
    REGON: 67302133400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminaprzysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy i miasta Przysucha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Nazwa zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie gminy Przysucha 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz multimedialnego TIK do trzech szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Przysucha w ramach projektu „Stawiamy na rozwój” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa mazowieckiego na lata 2014 – 2020 realizowany przez Gminę i Miasto Przysucha , działanie 10.1. Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, poddziałanie 10.1.1. Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). Zadanie podzielone jest na 3 części. Poniżej przedstawiony został asortyment dla każdej części zamówienia. W ramach dostawy urządzeń dostawca zamówienia zapewni transport urządzeń we wskazane miejsce dla każdej części (szkoły), instalację i uruchomienie urządzeń oraz przeszkoli użytkowników (co najmniej dwie osoby) w następujący sposób: Instalacja monitora interaktywnego oraz sprzętu komputerowego: • Instalacja monitora na uchwycie ściennym. • Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu poprowadzone w listwach instalacyjnych w pobliże biurka nauczyciela z jednej strony oraz podłączone do monitora (HDMI i USB) z drugiej strony. • Monitor podłączony do zasilania. Uruchomienie: • Wykonawca uruchamia i kalibruje monitor, • Na komputerze dostarczonym i oprogramowanym przez użytkownika uruchamia program interaktywny i wykonuje co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy. • Odtwarza dźwięk z komputera na podłączonych głośnikach. Szkolenia z obsługi urządzeń interaktywnych, audiowizualnych i komputerowych: Treści szkolenia muszą obejmować co najmniej: • elementy monitora interaktywnego, • sposób uruchomienie monitora, • sposób wykonania kalibracji monitora, • zasady bezpiecznej pracy z monitorem • wykonanie przez użytkownika co najmniej: napisanie pisakiem elektronicznym nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy • przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe). Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze, ul. Krakowska 76, (PSP1) l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Wizualizer Szt. 1 2 Aparat fotograficzny Szt. 1 3 System do zbierania i analizowania odpowiedzi – sala przyrodnicza Szt. 1 4 Tablet Szt. 12 5 Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem Szt. 12 6 Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym Szt. 1 7 Zestaw multimedialny Zestaw 2 8 Laptop do tablicy interaktywnej Szt. 2 9 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne Szt. 1 10 Drukarka 3D Szt. 1 11 Cyfrowe urządzenie zapisujące obraz lub/i dźwięk z oprzyrządowaniem (kamera) i statywem Szt. 1 12 Urządzenia służące do nauki robotyki i programowania Szt. 6 13 Oprogramowanie biurowe Szt. 14 14 Oprogramowaniem zabezpieczającym uczniów przed dostępem do treści, które mogą stanowić zagrożenie dla ich prawidłowego rozwoju Szt. 12 Część II: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), ul. Warszawska 45; l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Zestaw interaktywny (projektor + tablica interaktywna) zestaw 2 2 Laptop do tablicy interaktywnej wraz systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem antywirusowym Szt. 2 3 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 10 Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku, ul. Wjazdowa 9, (PSP w Skrzyńsku), l.p. Nazwa produktu w projekcie Jednostka miary Ilość 1 Zestaw multimedialny Zestaw 3 2 Laptop do tablicy interaktywnej Szt. 3 3 Odtwarzacz CD z głośnikami do sali językowej Szt. 1 4 Słuchawki do sali językowej Szt. 9 5 Przenośny komputer dla ucznia Szt. 9 6 Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym Szt. 1 7 Drukarka 3D Szt. 1 8 Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne Szt. 1 9 Wizualizer Szt. 1 10 Urządzenie sieciowe (przełącznik) Szt. 1 11 Okablowanie strukturalne Komplet 1 12 Router z modułami zapory sieciowej i syst. Blokowania włamań (IPS) Szt. 1 13 Zasilacz UPS Szt. 1 14 Punkt dostępowy Szt. 6 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający minimalne parametry został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem dla każdej części. 3.4. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 30000000-9 Dodatkowe przedmioty (CPV) – 30237280-5 30213100-6 32322000-6 32420000-3 30232110-8 32342000-2 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załączniku stanowiącym opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i tytułu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację podanych wskazań pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. 3.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję, czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Uwaga! W przypadku zaoferowania urządzeń podlegających stawce VAT 0% dla jednostek edukacyjnych na wniosek Wykonawcy Zamawiający wystawi zaświadczenie potwierdzające, że sprzęt komputerowy nabyty w ramach niniejszego postępowania będzie wykorzystywany do działalności dydaktycznej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późniejszymi zmianami). 3.6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 3.6.1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 3.6.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). 3.6.3. Postanowieniami Umowy będącej załącznikiem do SIWZ. 3.7. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Część I: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Przysusze (PSP 1), 26-400 Przysucha, ul. Krakowska 76 Część II: Zespół Placówek Oświatowych w Przysusze – Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Przysusze (PSP 2), 26-400 Przysucha, ul. Warszawska 45; Część III: Publiczna Szkoła Podstawowa w Skrzyńsku (PSP w Skrzyńsku), Skrzyńsko ul. Wjazdowa 9, 26-400 Przysucha 3.7. Termin wykonania zamówienia. 3.7.1. Termin wykonania zamówienia dla każdej części wynosi maksymalnie 45 dni od daty podpisania umowy. Uwaga! Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16. Wymagania dotyczące wadium. 16.1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na każdą część w wysokości odpowiednio: Część I: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) Część II: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) Część III: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) 16.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach. 16.2.1. pieniądzu 16.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 16.2.3. gwarancjach bankowych; 16.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 16.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 16.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy: PEKAO S. A. Oddz. Przysucha 11 1240 5703 1111 0000 4906 8964, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w punkcie 21 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 16.4. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione powyżej należy w formie oryginału załączyć do oferty. 16.5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy) 16.5.1. ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę i Miasto Przysucha, 16.5.2. określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), 16.5.3. określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 16.5.4. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. 16.5.5. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 16.6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (j. t. z 2018 r., poz. 1986).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą. Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty – załącznik nr 2 do SIWZ należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia: 10.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 do SIWZ, 10.2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 10.3. w przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów należy przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów – załącznik nr 10 do SIWZ. 10.4. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 10.5. potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej – oryginał dokumentu – zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 16 niniejszej SIWZ. 10.6. Pełnomocnictwo (składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem. 10.7. Specyfikację techniczną sprzętu, który będzie przedmiotem oferty z podaniem parametrów technicznych, wyposażenia spełniających wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach