Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego pojazdu - zamiatarki chodnikowej w formie leasingu operacyjnego

Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Obrońców Helu
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 769 520 , fax. 586 769 521
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
    ul. Obrońców Helu 1
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 586 769 520, fax. 586 769 521
    REGON: 22180312700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukwejherowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego pojazdu - zamiatarki chodnikowej w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu – zamiatarki chodnikowej w formie leasingu operacyjnego. II. WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNO-UŻYTKOWE 1. MINIMALNE WARUNKI 1) Pojazd fabrycznie nowy – nie starszy niż 2019 2) Przebieg nie więcej niż 15 mtg 3) Silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, moc min 55 KW, pojemność min 1900 cm spełniający wymagania: UE 97/68/EU Etap IIIb* 4) Maszyna w kolorze RAL2011 5) Podwozie przegubowe, kąt skrętu max 45 stopni 6) Zbiornik paliwa poj. min 50 L 7) Zbiornik wody czystej min 180 L 8) Napęd hydrostatyczny na wszystkie koła 4x4 9) Pojazd wolnobieżny, prędkość transportowa do 25 km/h 10) Prędkość robocza min 12 km/h 11) Dopuszczalna masa całkowita max do 3500 kg 12) Rozmiar opon min 15 cali 13) Ręczny wąż ssawny do stosowania po obydwu stronach pojazdu, długość min 3 m z uchwytem centralnym odchylanym w pionie, automatycznie chowany po zakończeniu pracy 14) Myjka wysokociśnieniowa, wydajność min 13 l/min, ciśnienie min 120 bar, ręczny pistolet natryskowy długości min 900 mm, długość węza min 10 m 15) Wysokość pojazdu bez koguta max 2000 mm 16) Szerokość maszyny bez lusterek max 1380 mm 17) Rozstaw osi max 1600 mm 18) Maksymalna szerokość zamiatania nie mniejsza niż 2250 mm 19) Minimalna pojemność zbiornika na śmieci min 1300 cm3 20) Zbiornik na śmieci wykonany z metalu odpornego na ścieranie i korozję 21) Wysokość rozładowywania śmieci max 1450 mm od podłoża 22) Zawór do spuszczania wody ze zbiornika na śmieci 23) Układ wentylacji kabiny wyposażony w ogrzewanie z regulacją temperatury i klimatyzacją 24) Licznik godzin pracy 25) Poziom hałasu urządzenia max 74 dB przy 1600 obr./min mierzony zgodnie z normą DIN EN ISO 11201 i zgodnie z dyrektywą 2006/42/WE 26) Poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE 27) Kabina operatora oszklona, jednomiejscowa, wyposażona w klimatyzację, drzwi wejściowe po obydwu stronach 28) Wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami 29) Podgrzewane lusterka boczne 30) Przyłącze do hydrantu w celu napełnienia wody z sieci wodociągowej 31) Fotel operatora regulowany na zawieszeniu pneumatycznym lub hydraulicznym, umieszczony centralnie 32) Wspomaganie układu kierowniczego 33) Światło i sygnał akustyczny cofania 34) Oświetlenie drogowe oraz sygnalizator świetlny na dachu kabiny (kogut) 35) Maszyna wyposażona w układ recyrkulacji wody 36) Zespół dwóch szczotek zamiatających, regulowane obroty szczotek w zakresie 0-120 obr/min 37) System zraszania przy szczotkach talerzowych 38) Kanał ssący średnicy min 180 mm 39) Dysza ssawna o szerokości min 550 mm umieszczona między kołami 40) Klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora lub rozwiązanie równoważne 41) System wymiany osprzętów bez użycia narzędzi ręcznych 42) Sterowanie osprzętem z kabiny operatora 2. WYPOSAŻENIE DODATKOWE Zamiatarka czołowa walcowa kompatybilna z maszyną: 1) Hydrauliczna nastawa boczna 2) Szerokość zamiatania min 145 cm 3) Stojak podporowy 4) Kurtyna ochronna przed odrzucaniem zmiotek w płaszczyźnie pionowej 3. DODATKOWE WYMAGANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające eksploatację przekazane bezpośrednio po odbiorze 2) Dokumentacja potwierdzająca zgodność z normami CE 3) Obowiązek dostarczenia przez Wykonawcę instrukcji obsługi/użytkowania w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji zamiatarki 4) Dostawca zapewni bezpłatne przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w dniu dostarczenia maszyny oraz w terminach obsługi serwisowej. Przeprowadzone szkolenia potwierdzone zostaną stosownym certyfikatem. 5) Wykonawca dostarczy komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta 6) Gwarancja na zamówiony sprzęt – min 24 miesiące 7) Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie do 48 godzin od daty telefonicznego lub mailowego otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego 8) W wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie 9) Odległość stacjonarnego punktu serwisowego nie większa niż 70 km od siedziby Zamawiającego III. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem umowy: 1) Gwarancja na zamiatarkę – minimum 24 miesiące. Wykonawca dostarczy kartę gwarancyjną określającą warunki serwisowe, okresy gwarancji, terminy usunięcia stwierdzających wad i usterek, a także wskazujące całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta, w tym zobowiązanie do rozpoczęcia naprawy w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia (miejsce naprawy siedziba Zamawiającego); 2) Załadunek, transport i rozładunek przedmiotu zamówienia do siedziby Zmawiającego należy do obowiązków Wykonawcy i będzie realizowany na jego koszt w ramach zaoferowanej ceny; 3) W dniu protokólarnego odbioru zamiatarki Wykonawca przekaże Zamawiającemu:  Kompletną dokumentację techniczną zamiatarki określającą jej markę, parametry techniczne oraz wyposażenie;  Instrukcję obsługi pojazdu i zabudowy wraz z wykazem części (po polsku);  Książkę przeglądów serwisowych z odnotowanym przeglądem zerowym;  Harmonogram przeglądów urządzenia oraz tabele kodów błędów;  Certyfikat pojazdu – homologację, ocenę zgodności – CE, certyfikaty EUnited PM10 i PM2,5;  Listę adresów punktów serwisowych;  Katalog części zamiennych, instrukcję obsługi z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w formie papierowej lub elektronicznej (cyfrowej);  Komplet kluczy. 4) Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był zatankowany – min. 10 litrów paliwa 5) Finansowanie przedmiotu zakupu nastąpi w drodze leasingu operacyjnego. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie warunków leasingu z uwzględnieniem następujących wymagań Zamawiającego:  Forma leasingu – leasing operacyjny;  Waluta – PLN;  Opłata wstępna – w wysokości 5 % ceny leasingu, płatna po podpisaniu umowy;  Pozostałe raty leasingu, 60 równych miesięcznych ratach płatnych w terminach zgodnych z warunkami umowy leasingowej;  Wartość wykupu w wysokości 2% ceny przedmiotu leasingu (cena wykupu);  Zamawiający zobowiązuje się do wykupu przedmiotu leasingu a Wykonawca do jego sprzedaż po okresie trwania umowy;  Raty leasingowe liczone wg oprocentowania stałego;  Ubezpieczenie pojazdu przez Zamawiającego Dostawca (Leasingodawca), którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do zawarcia umowy leasingu. Wzór umowy leasingu określający warunki leasingu z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego Dostawca (Leasingodawca) dołącza do formularza oferty wraz z regulaminem obowiązującym u leasingodawcy (ogólne warunki leasingu). Integralną cześć umowy stanowić będą załączniki: harmonogram opłat, protokół przekazania przedmiotu leasingu, opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złoty)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień skalania ofert, Oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, zwane dalej Oświadczeniem stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca : 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca w Oświadczeniu oświadcza o braku istnienia wobec każdego z tych podmiotów podstaw wykluczenia oraz potwierdza spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim, powołuje się na ich zasoby. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja), Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach