Przetargi.pl
„Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Goląszy-Brzękowicach”

Ochotnicza Straż Pożarna w Goląszy - Brzękowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-504 Będzin , Brzękowice Górne
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 508-247-598, 511-360-573
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Goląszy - Brzękowicach
    Brzękowice Górne 2
    42-504 Będzin , woj. śląskie
    tel. 508-247-598, 511-360-573
    REGON: 276300449
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Goląszy-Brzękowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Goląszy – Brzękowicach. 2. Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami, a w szczególności musi posiadać: - ważne na dzień składania ofert świadectwo dopuszczenia CNBOP wydane w oparciu o rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 143, poz. 1002 z poźn. zm.) zmienione rozporządzeniem Dz.U. 2010 nr 85 poz.553) – kopię dostarczyć w dniu przekazania pojazdu. (Oświadczenie Wykonawcy zamieszczone w Formularzu ofertowym Załącznik nr 1 do SIWZ - kopie świadectwa dopuszczenia oraz sprawozdanie z badań składane na wezwanie Zamawiającego.); - Producent zabudowy musi posiadać aktualną autoryzację producenta pojazdu, wykorzystanego do zabudowy, upoważniającą firmę zabudowującą do wykonywania zabudów bez utraty gwarancji na pojazd bazowy. Autoryzacja ta musi gwarantować możliwość obsługi i napraw gwarancyjnych całego pojazdu w autoryzowanych stacjach obsługi producenta pojazdu bazowego. (Oświadczenie Wykonawcy zamieszczone w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ - kopie dokumentu potwierdzającego autoryzację producenta zabudowy składane na wezwanie Zamawiającego). 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu. 4. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie Zamawiającego dokumenty stanowiące dowód spełniania przez dostawę wymaganych norm i przepisów oraz wymaganych parametrów (świadectwa, zaświadczenie, karty katalogowe, instrukcje, itp.) w celu akceptacji i oceny zgodności ze Szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Wykonawca zobowiązany będzie również do rozmieszczenia i zamontowania sprzętu, którym dysponuje OSP. Zamawiający wymaga uzgodnienia rozłożenia sprzętu w procesie zabudowy pojazdu w celu jego optymalnego rozmieszczenia i zamontowania. 6. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego Urzędu Gminy Psary lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Psary. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu. 8. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 9. Szczegółowy przedmiot zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 4 do SIWZ. 10. Rozwiązania równoważne 1. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny.” 2. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 11. Gwarancja i rękojmia Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z deklaracją w Formularzu Ofertowym, przy czym nie krócej niż na 24 miesięcy i nie dłużej niż na 48 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego. Uwaga nr 1: 1) Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. 2) Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 24 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4) W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 48 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 24 miesiące. 6) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 7) Wykonawca udziela rękojmi za wady fizyczna rzeczy na okres równy okresowi gwarancji od daty podpisania protokołu końcowego. 8) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 9) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy i nie wymaga w tym zakresie złożenia oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga nr 3 W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 3.2. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach