Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z fabrycznie nową posypywarką ciągnioną w formie leasingu operacyjnego

Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59620 Gryfów Śląski, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 813 484 , fax. 757 813 412
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Kolejowa 42
    59620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 757 813 484, fax. 757 813 412
    REGON: 93256000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gryfow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z fabrycznie nową posypywarką ciągnioną w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy pn.: Dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z fabrycznie nową posypywarką ciągnioną w formie leasingu operacyjnego” w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 3.1.1. Przedmiotowe zamówienie, o którym mowa w pkt. 3 niniejszej SIWZ obejmuje wykonanie dostawy w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowych (rok produkcji 2017 – 2018) maszyn:  ciągnik rolniczy - 1 szt.  posypywarka ciągana – 1 szt. 3.1.2. Parametry i właściwości techniczne (parametry minimalne, chyba że zastrzeżono inaczej): Ciągnik rolniczy:  silnik o mocy od 75 do 80 KM, wysokoprężny, czterosuwowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, z turbodoładowaniem  pojemność silnika min. 2900 cm3  skrzynia biegów mechaniczna 4o z 2o wzmacniaczem, wyposażona w rewers hydrauliczny  ciśnienie robocze hydrauliki 19 MPa  wydajność pompy hydrauliki 48 – 55 l/min  WOM 540/1000  hamulce przyczepy 1+2 obwodowe  skrzynia 40 km/h  tylny TUZ kategoria II + druga para hydrauliki  przedni TUZ z hydrauliką  dolne haki CBM  kabina kierowcy: standardowa ochronna z lukiem dachowym, ogrzewana, klimatyzacja manualna, amortyzowane siedzenie kierowcy, dodatkowe siedzenie dla pasażera, lusterka wsteczne  masa ciągnika 3000 – 3400 kg  układ napędowy 4WD  układ kierowniczy hydrostatyczny  hamulce tarczowe mokre sterowane mechanicznie  hamulce przyczepy hydrauliczne lub pneumatyczne  koła przednie R24  koła tylne R30  lampa ostrzegawcza „kogut”  trójkąt wyróżniający  instrukcja obsługi i katalog w języku polskim Posypywarka ciągana:  ładowność 3000 – 4000 kg  pojemność ładunkowa 2 – 3 m3  grubość blachy ścian min. 2 mm  zawieszenie jednoosiowe, sztywne  szerokość rozsypywania 1800 – 3000 mm  wymagana moc, masa ciągnika i maksymalna masa posypywarki – zgodnie z oferowanym ciągnikiem. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2017 lub 2018, sprawny technicznie oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty. Oferowany ciągnik musi w pełni współpracować z oferowaną posypywarką ciągnioną oraz zamiatarką ZMC 2.0 firmy Pronar, kosiarką bijakową i beczką do wywozu nieczystości płynnych o pojemności min. 7,5 m3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: świadectwo homologacji na terenie Polski, książkę gwarancyjną, książkę serwisową oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca zamówienia zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt na teren Zamawiającego przedmiot zamówienia, tj. pod adres: ul. Kolejowa 42, 59 – 620 Gryfów Śląski. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. Wykonawca, który nie jest producentem, winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. Dostarczony sprzęt powinien być w pełni sprawny i powinien odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz powinien być wolny od wad prawnych i fizycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu. Wymagania dotyczące zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego:  odległość do stacjonarnego serwisu max 80 km od siedziby Zamawiającego  sklep z częściami do oferowanych maszyn w odległości max 80 km od siedziby  wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej; miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji – baza Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Gryfowie Śląskim  w przypadku serwisowania w punkcie serwisowym wykonawcy, wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji  zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie (faksem, mailem) przez osoby upoważnione przez Zleceniodawcę; dopuszcza sią zgłoszenie telefoniczne pod warunkiem jego potwierdzenia do 24 godzin faksem lub mailem  przybycie ekipy serwisowej w terminie do 48 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i w terminie do 14 dni od momentu zgłoszenia potrzeby przeglądu gwarancyjnego (dni liczone w okresie poniedziałek – piątek za wyjątkiem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy)  po okresie gwarancji, a w okresie leasingowania Wykonawca zapewnia odpłatny serwis techniczny  po zakończeniu okresu leasingowania Wykonawca zapewni odpłatny serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia przez okres 3 lat licząc od zakończenia okresu leasingowania  Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym odpłatną dostępność części zamiennych oraz odpłatny serwis przedmiotu zamówienia przez okres co najmniej 3 lat licząc od daty zakończenia leasingu  reakcja Wykonawcy na zgłoszenie usterki przedmiotu zamówienia w okresie pogwarancyjnym i poleasingowym nastąpi w ciągu 48 godzin od daty otrzymania zgłoszenia o usterce, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 14 dni roboczych  w przypadku wystąpienia uzasadnionej przyczyny, niezależnej od Wykonawcy, np. konieczność oczekiwania na części zamienne niezbędne do usunięcia usterki, termin wykonania naprawy gwarancyjnej, jaki i pogwarancyjnej może zostać wydłużony, jednak nie może przekroczyć 1 miesiąca. Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego wraz z określeniem terminu naprawy. Wymagania dotyczące leasingu:  leasing w walucie złoty polski (PLN)  okres leasingu: 96 miesięcy od daty dostawy maszyn  rodzaj rat leasingowych: 96 miesięcznych  wartość pierwszej wpłaty: 0% wartości maszyn brutto  wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingowej: 10% wartości maszyn brutto  koszt rejestracji  raty stałe. Zamawiający akceptuje ogólne warunki leasingu oferowane przez poszczególne firmy leasingowe pod warunkiem, że nie będą one sprzeczne z wymogami zawartymi w SIWZ oraz będą zgodne z umową stanowiącą integralną część zamówienia. Dokumenty finansowe Zamawiającego dostępne są na stronie internetowej przy niniejszym postępowaniu przetargowym. 3.1.3. Zamawiający nie określa żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach