Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

"Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-330 Żukowo, Pod Otomino
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (58) 586 75 86
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Spółka Komunalna Żukowo" Spółka z o.o.
    Pod Otomino 44
    83-330 Żukowo, woj. pomorskie
    tel. +48 (58) 586 75 86
    REGON: 220793020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skzukowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu. 2. Wymagania dotyczące ciągnika: a) charakterystyka techniczna: • rok produkcji: nie wcześniej niż 2018 r. (nowy, nieużywany, niezarejestrowany); • silnik wysokoprężny o minimalnej mocy nominalnej 115-130 KM; • silnik 4-cylindrowy turbodoładowany, chłodzony cieczą, spełniający najnowsze normy emisji spalin, pojemność minimum 4400 cm3; • napęd 4x4 z możliwością załączania i wyłączania przedniego napędu oraz blokady - mechanizmu różnicowego osi tylnej, minimalna liczba biegów przód/tył - 16/16; • fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną - z pełną regulacją, z pasami bezpieczeństwa; • klimatyzacja; • kabina amortyzowana; • rewers elektrohydrauliczny; • hamulce przyczep -jedno i dwuobwodowy hamulec pneumatyczny; • zbiornik paliwa - min. 190 litrów; • zbiornik Adblue - min. 35 litrów; • skrzynia biegów, silnik - jednego producenta lub jednej grupy producenckiej; • przedni TUZ, kategorii II z co najmniej z 2 przednimi wyjściami hydrauliki rozdzielacz hydrauliczny tył na min. 3 pary wyjść; • pompa hydrauliczna o wydajności minimum 110l; • obciążniki tył min. 200 kg na koło; • obciążniki balast na przedni TUZ min. 600 kg; • automatyczny tylny zaczep transportowy, dolny zaczep rolniczy; • radioodtwarzacz, lampa ostrzegawcza (kogut); • pług odśnieżny min. 2800 pracujący w czterech trybach roboczych, tj. odgarniać w prawo,w lewo, w strzałkę oraz w „Y”. b) wymagania dodatkowe:  wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na oferowany ciągnik wynosi min. 12 miesięcy, max. 36 miesięcy. Gwarancja jest jednym z kryterium oceny ofert. Wykonawca określi czas trwania gwarancji w formularzu oferty;  termin dostawy: max. 14 dni. Termin jest jednym z kryterium oceny ofert. Wykonawca określi termin dostawy w formularzu oferty  wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności z CE;  wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (punkt serwisowy musi znajdować się w odległości do 50 km od siedziby zamawiającego);  przyjazd serwisu naprawczego do naprawy przedmiotu zamówienia nastąpi w czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez zamawiającego, naprawy będą dokonywane przez wykonawcę w maksymalnym terminie – 14 dni od dnia zgłoszenia awarii przez zamawiającego;  w okresie gwarancji wszelkie koszty napraw przedmiotu dostawy oraz koszty dojazdu (transportu) do autoryzowanego serwisu pokrywa wykonawca;  oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi w języku polskim i katalogu części zamiennych;  wykonawca przeprowadzi szkolenie praktyczne w siedzibie zamawiającego dla operatora w zakresie budowy i obsługi ciągnika. 3. Warunki leasingu:  waluta: PLN;  raty leasingowe równe;  okres trwania umowy leasingu – 36 miesięcy (w tym 35 rat leasingowych, wysokość wpłaty własnej traktowana jako pierwsza rata);  wpłata własna – 30% wartości przedmiotu zamówienia (płatna do 14 dni od dnia podpisania umowy);  wykup – 21% wartości przedmiotu zamówienia (płatny w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingu);  w formularzu oferty należy wskazać roczny koszt ubezpieczenia AC, OC i NNW po stronie zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 6 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego nr 76 8328 0007 2001 0014 1989 0002, SGB-Bank S.A., z dopiskiem: „wadium - dotyczy postępowania nr ZP/17/D/18”. Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). – e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w siedzibie zamawiającego: ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub przesłanie na powyższy adres. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, zaleca się dołączenie kopii potwierdzenia wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach