Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem

Państwowe Muzeum na Majdanku ogłasza przetarg

  • Adres: 20325 Lublin, Droga Męczenników Majdanka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 28 21 , fax. 81 710 28 65
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum na Majdanku
    Droga Męczenników Majdanka 67
    20325 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 28 21, fax. 81 710 28 65
    REGON: 27609600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.majdanek.eu/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Muzeum

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych: 1) ciągnika rolniczego – 1szt, 2) kosiarek bijakowych – 2szt, 3) piaskarki ciągnikowej – 1szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego (Lublin, ul. Droga Męczenników Majdanka 67) i usługi powiązane z dostawą ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, dla których wymagania określają załączniki nr 1, nr 1a, nr 1b, nr 1c, nr 1d do SIWZ, tj.: 1) świadczenia wynikające z udzielonej gwarancji jakości, w tym świadczenie serwisu w okresie gwarancji, 2) przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego w zakresie zasad obsługi i eksploatowania dostarczanych ciągnika i maszyn, 3) dostarczenie dokumentacji wymaganych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 1 nr 1a, nr 1b, nr 1c, do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym w załączniku nr 1d do SIWZ – Ramowe wymagania dotyczące gwarancji, serwisu, szkoleń i dokumentacji. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia realizowany jest z podziałem na części: Cześć I – ZADANIE I – Dostawa ciągnika rolniczego Cześć II – ZADANIE II – Dostawa kosiarek bijakowych Cześć III – ZADANIE III – Dostawa piaskarki ciągnikowej 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony i sprzedany przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy (z zastrzeżeniem, że w zakresie ZADANIA I - gwarancja na silnik wraz z osprzętem wynosi minimum 24 miesiące lub 2 000 mth w zależności co zostanie osiągnięte jako pierwsze, oraz gwarancja na akumulator wynosi minimum 24 miesiące) liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. 6. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: - dla części I - ZADANIA I - 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych 00/100), - dla części II - ZADANIA II - 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100) - dla części III - ZADANIA IIII - 200,00 zł (dwieście złotych) 2 Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 58 1130 1206 0028 9173 9790 0001 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu pn.: „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem” Zadanie nr___ Znak sprawy: ZP.IIb-II-241-07/2017”. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5 Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6 Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 7 Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8 Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: a) Aktualnego oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1 i pkt 4 ustawy w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), b) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga: Dokument określony pkt 1) składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach