Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
- Data zamieszczenia: 2019-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Zjednoczenia 110
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
REGON: 36826809700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze. 2. Wymagania ogólne: - ciągnik fabrycznie nowy, - norma dopuszczalnych emisji spalin minimum Euro 4, - moc powyżej 91 KM, - napęd na cztery koła, - Wykonawca zapewni szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu - gwarancja minimum 12 miesięcy 3. Dostawa przedmiotu zamówienia (ciągnika) – maksymalnie 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Uwaga: Termin dostawy przedmiotu zamówienia (skrócenie terminu) stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 26.2) SIWZ. Dopuszczalna maksymalna ilość dni skracająca termin dostawy przyjęta do oceny ofert: 20 dni kalendarzowych 4. Gwarancja na ciągnik – minimum 12 miesięcy. Minimalne warunki gwarancji określone są w §3 wzoru umowy. 5. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w oddzielnym załączniku nr 3 (załącznik nr 1 do umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu do utrzymania dróg w ramach zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych w gminie Bytnica wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg”
Dodano: 2024-03-04 - „Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego”
Dodano: 2023-06-14 - Zakup i dostawa, fabrycznie nowego, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, dla INNEKO RCS Sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-05 - Zakup i dostawa, fabrycznie nowego, ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, dla INNEKO RCS Sp. z o.o.
Dodano: 2023-01-10 - Dostawa ciągnika rolniczego do prac komunalnych II
Dodano: 2022-12-31 - dostawa ciągnika rolniczego
Dodano: 2021-01-20 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
Dodano: 2020-12-21 - Dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Dodano: 2020-05-27 - Dostawa ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Dodano: 2020-05-19 - Dostawa ciągnika wraz z osprzętem do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Dodano: 2020-04-27