Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 504 901 , fax. (056) 4504934
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 504 901, fax. (056) 4504934
    REGON: 87048561800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mwio.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017 r. ciągnika rolniczego zwanego w dalszej części SIWZ „ciągnikiem” lub „maszyną”, zgodnie z poniższą specyfikacją: 1) Silnik: a) wysokoprężny, moc od 80 do 110 KM, b) liczba cylindrów: 4, c) pojemność min. 3 900 cm3, d) norma emisji spalin min. Stage IIIB, 2) Napęd: a) ilość biegów przód/tył min. 12/12, b) rewers mechaniczny, c) napęd na 4 koła załączany elektropneumatycznie, d) przednia oś napędowa sztywna, 3) Układ hamulcowy: a) tarcze hamulcowe chłodzone cieczą, b) hamulec roboczy hydrauliczny, c) hamulec postojowy sterowany mechanicznie, d) hamulec przyczepy pneumatyczny jedno i dwuobwodowy, 4) Układ hydrauliczny: a) min. trzy pary gniazd hydrauliki zewnętrznej, b) tylny TUZ (trzypunktowy układ zawieszenia) o udźwigu min. 3 900 kg, c) wydajność pompy min. 50 l/min., d) hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, e) przedni TUZ, f) zaczep transportowy przesuwny, 5) WOM: a) prędkość tylnego WOM (wał obioru mocy) 540/540E, b) elektro-hydrauliczne sprzęgło WOM chłodzone olejem, 6) Kabina: a) uchylne szyby tylna i boczna, b) radioodtwarzacz, c) dwa przednie światła robocze + tylne, d) fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie, e) kabina klimatyzowana, f) na dachu kabiny lampa sygnalizacyjna błyskowa koloru pomarańczowego, g) lusterka podgrzewane, 7) Inne parametry: a) felga przednia spawana pełna 380/70 R 24, b) felga tylna spawana pełna 18,4 R 34, c) obciążenie kół tylnych min. 270 kg, d) długość całkowita max. 4 710 mm, e) rozstaw osi min. 2 300 mm, f) szerokość całkowita max. 2 520 mm, g) wysokość całkowita max. 2 850 mm, h) pionowa rura układu wydechowego przy narożniku kabiny, i) pojemność zbiornika paliwa min. 150 l, j) przeciwwaga przednia min. 500 kg. Pozostałe wymagania: a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ciągnik na swój koszt i ryzyko do Zakładu Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza. b) Wykonawca wraz z dostawą zobowiązany jest dostarczyć: - fabryczną instrukcję obsługi – DTR (dokumentacja techniczno-ruchowa), w tym wykaz prac obsługi codziennej i okresowej, - certyfikat zgodności CE, - świadectwo dopuszczenia ciągnika do ruchu na terenie Polski, - świadectwo homologacji, - dokument gwarancyjny (karta lub książka gwarancyjna), - katalog części zamiennych, - wykaz punktów sprzedaży części zamiennych oraz adresy autoryzowanych punktów serwisowych. [w przypadku przedłożenia dokumentu sporządzonego w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć jego tłumaczenie na język polski]. c) Wykonawca przeprowadzi próbę eksploatacyjną dostarczonego ciągnika. d) Wykonawca przeprowadzi podstawowy instruktaż wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie poprawnej eksploatacji (obsługi i konserwacji) ciągnika. Instruktaż przeprowadzony będzie na miejscu dostawy dla czterech pracowników, w czasie niezbędnym do nabycia umiejętności prawidłowej eksploatacji maszyny. e) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na przedmiot zamówienia: - gwarancji jakości na minimalny okres 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „bez uwag”, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). - rękojmi za wady fizyczne na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „bez uwag”, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, iż Wykonawca traci wadium na rzecz beneficjenta w związku z: - odmową podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - niemożliwością zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”, f) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Nazwa: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o.; Adres: ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz; Nr konta: 91 1160 2202 0000 0000 6088 4611. Na przelewie należy umieścić numer i nazwę postępowania oraz dopisać „wadium przetargowe”. Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię potwierdzenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego (czynna codziennie oprócz sobót, niedziel i świąt w godz. od 7:30 do 14:30). Zaleca się, aby wraz z ofertą złożyć kopię dokumentu wadialnego (poręczenia/gwarancji). Dopuszcza się złożenie oryginału dokumentu wadialnego bezpośrednio w ofercie – w sposób nietrwale z nią związany (np. w oddzielnej kopercie lub foliowej „koszulce”). 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy kwota wadium wpłynie na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu jest warunkiem pożądanym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału oraz przesłanek wykluczenia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - zgodnie z postanowieniami Działu VII SIWZ. 3)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (podpisane przez osoby umocowane) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał) – wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę – o ile upoważnienie to nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów dołączonych do oferty, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 5)Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców - wyłącznie w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach