Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu C wraz adaptacją w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Kościuszki 38
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 38 38
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
    REGON: 32052419000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu C wraz adaptacją w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowego ambulansu ratunkowego typu C dla Szpitala w Szczecinku sp. z. o.o. oraz jego adaptacja. 1.2. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki dla samochodu bazowego, oraz adaptacji, zawarte są w Załączniku Nr 2 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 1.3. Oferowany ambulans musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający świadectwo homologacji WE na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami ambulansu). Do zakupionego pojazdu musi być dołączona także inna wymagana dokumentacja (instrukcja użytkowania i obsługi, karta pojazdu, karta gwarancyjna). 1.4. Oferowany ambulans musi posiadać ważną homologację (na samochód zabudowany) wystawioną zgodnie z art. 68 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2005r. Nr108, poz.908 z późn. zm) oraz spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Oferowany ambulans musi spełniać także wymagania określone w nast. normach: w normie PN- EN 1789 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie, w normie PN EN 1865 Wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta, stosowanego w ambulansach drogowych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia. 1.5. Wyroby medyczne stanowiące wyposażenie ambulansu musi być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.( Dz. U. z 20 maja 2010r. Nr 107, poz. 679). 1.6. Forma zakupu i wymagania dotyczące leasingu: 1) leasing operacyjny z opcją wykupu przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę, 2) opłata wstępna 10% 3) okres finansowania: minimalne 60 rat, raty stałe, równe przez cały okres użytkowania, 4) wartość wykupu przedmiotu leasingu 1 % 5) koszt rejestracji ambulansu po stronie leasingodawcy, 6) koszt ubezpieczenia AC/OC/NNW po stronie leasingobiorcy (w ramach ubezpieczeń komunikacyjnych ZPRM lub własnego brokera ubezpieczeniowego), 7) konserwacji i napraw przedmiotu leasingu dokonuje serwis gwarancyjny dla samochodu bazowego i zabudowy medycznej, a po upływie okresu gwarancji serwis dla pojazdów własnych leasingobiorcy lub inny serwis dla pojazdów posiadający możliwości naprawy przedmiotu leasingu na zlecenie i koszt leasingobiorcy, 8) prowizje (zawarte w ratach leasingowych). 1.7. Wykonawca zapewni serwis pojazdu bazowego w okresie gwarancji w najbliższej autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia. 1.9. Wymagany okres gwarancji: na formularzu Oferta stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ i w Załączniku Nr 2 do SIWZ Wykonawca określa okres gwarancji, nie krócej jednak niż: - Gwarancja mechaniczna - min. 24 miesiące (bez limitu km). - Gwarancja na perforację karoserii - min. 60 miesięcy. - Gwarancja na zabudowę medyczną - min. 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach