Przetargi.pl
Dostawa ergonomicznego wyposażenia stanowisk pracy zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników będących uczestnikami projektu „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miejskim w Bieruniu”.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ergonomicznego wyposażenia stanowisk pracy zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników będących uczestnikami projektu „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miejskim w Bieruniu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny : 39150000-8 Różne meble i wyposażenia Kody pomocnicze: 39113100-8 Fotele 39121000-9 Biurka i stoły 39263000-3 Wyposażenie biurek 31521100-5 Lampy na biurko 39113700-4 Podnóżki 30237290-8 Podpórki pod nadgarstki przy klawiaturze 30237220-7 Podkładki pod mysz 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Dostawa ergonomicznego wyposażenia stanowisk pracy zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników będących uczestnikami projektu pn.: „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miejskim w Bieruniu”. 3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa ergonomicznego wyposażenia stanowisk pracy zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników będących uczestnikami projektu „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miejskim w Bieruniu” w zakresie: 67 szt. ergonomicznych krzeseł biurowych, 38 szt. ergonomicznych biurek, 35 szt. ergonomicznych podnóżków, 50 szt. podkładek pod mysz i nadgarstek, 26 szt. podkładek przed klawiaturę, 17 szt. lampek biurowych, 7 szt. podstaw pod laptop o przekątnej do 17" oraz 24 szt. podstaw pod monitor. 4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana poprzez wymogi zawarte w opisie pozycji zawartych w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wynosi:  okres 60 miesięcy w zakresie ergonomicznego krzesła biurowego,  okres 24 miesięcy w pozostałym zakresie. Do odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady dzieła, a uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ oraz wzór kalkulacji ceny ofertowej - załącznik nr 1b do SIWZ. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wskazania w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. 8. Zamówienie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy, działanie 8.3 Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrotu do pracy, poddziałanie 8.3.2 Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - konkurs”. 9. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach