Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji dla Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.

Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej
    Żwirki i Wigury 10
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
    REGON: 30856000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji dla Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi na rzecz Zamawiającego w zakresie: sprzedaży energii elektrycznej oraz jej dystrybucji. Wykaz punktów poboru energii elektrycznej Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego, taryfy, szacowana wielkość zużycia energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy, wielkość mocy umownej, numery liczników, grupy taryfowe określone zostały w załączniku nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia) do SIWZ. W opisie przedmiotu zamówienia określono, że realizacja umowy kompleksowej, która jest przedmiotem niniejszego postępowania, rozpocznie się z dniem 1 stycznia 2020 roku. W przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, podpisania umowy, a także zgłoszenia przez Wykonawcę umowy sprzedaży lokalnemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego, termin rozpoczęcia realizacji umowy zostanie zmieniony, o czas niezbędny do dokonania wszystkich formalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną w okresie wykonywania umowy koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – oświadczenie składane w oryginale/ w przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej Wykonawca nie podpisuje oświadczenia własnoręcznym podpisem, tylko cały dokument oświadczenia opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach