Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego ogłasza przetarg
- Adres: 85-080 Bydgoszcz, ul. A. Szwalbego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 212 343 , fax. 523 210 752
- Data zamieszczenia: 2020-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Pomorska im. I. J. Paderewskiego
ul. A. Szwalbego 6
85-080 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 212 343, fax. 523 210 752
REGON: 27907700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja artystyczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA FILHARMONII POMORSKIEJ W BYDGOSZCZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej dla Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.Wskazana poniżej oraz w załączniku Nr 1 do SIWZ wartość zapotrzebowania na energię elektryczną, jest wartością szacunkową, która nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę energii elektrycznej zgodnie z ofertą Wykonawcy. Rzeczywiste rozliczenia za dystrybucję odbywać się będą na podstawie opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej Enea Operator Sp. z o.o. 4.Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 roku (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 755 z późn. zm.), w ustawie z dnia 28.12.2018 roku o zmianie ustawy o podatku akcyzowym oraz niektórych innych ustaw, przepisach wykonawczych, a w szczególności: Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 roku, w sprawie szczególnych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r., Nr 93 poz. 623), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 grudnia 2017 roku, w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną, taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. 5.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na dzień rozpoczęcia świadczenia usługi kompleksowej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączone są obiekty Zamawiającego, umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej świadczonej dla obiektów objętych niniejszym zamówieniem. 6.Planowana do pobrania średnioroczna ilość energii elektrycznej wynosi: 224 MWh. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.); b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.). W przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, musi posiadać podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1) formularz ofertowy – według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ; 2) formularz cenowy – według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SIWZ, według wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ; Ponadto: a) zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2) ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 3) SIWZ dotyczące tych podmiotów; b) zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt. 2) ustawy Pzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt. 3) SIWZ dotyczące Podwykonawców. c) zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) pełnomocnictwo do działania innych/-ej osób/-y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na rok 2025”
Dodano: 2024-04-18 - Dostawy energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na lata 2025-2026
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
Dodano: 2024-03-25 - Dostawy energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na lata 2025-2026
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
Dodano: 2024-02-22 - Dostawa energii elektrycznej na lata 2024 - 2025
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o.
Dodano: 2024-01-07 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2025r. - grupa taryfowa G12w
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o.
Dodano: 2023-11-15 - 71/PA/2023 Kompleksowej dostawa energii elektrycznej na rok 2024 - grupa taryfowa G11
Dodano: 2023-11-13