Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.) na potrzeby SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku w okresie 24 miesięcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Bolesława Prusa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 794 671 , fax. 227 794 671
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
    ul. Bolesława Prusa 42372
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 227 794 671, fax. 227 794 671
    REGON: 10158710000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka ochrony zdrowia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.) na potrzeby SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku w okresie 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.) na potrzeby SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Otwocku w okresie 24 miesięcy. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Szacowane zużycie energii w okresie trwania umowy: 450.858 kWh, zostało ustalone na podstawie jej zużycia w 2017 r. i 2018 r. oraz ma charakter orientacyjny. Podana ilość energii elektrycznej nie stanowi zobowiązania do jej zakupu w podanej ilości przez Zamawiającego. Zamawiający dokona zapłaty jedynie za faktycznie pobrane ilości energii. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu pobrania mniejszej ilości niż podano w szacunkowej ilości energii. 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
 5) Dostarczona energia elektryczna musi spełniać obowiązujące standardy jakościowe obsługi odbiorców określone w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo Energetyczne, w szczególności standardy obsługi odbiorców określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego oraz Polskimi Normami. 6) Wykonawca będzie pełnił funkcje podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w umowie. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy są zawsze poręczeniami pieniężnymi; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto bankowe Zamawiającego: nr 65 1130 1017 0020 1464 0920 0004 w Banku Gospodarstwa Krajowego z podaniem w tytule wpłaty numeru sprawy – ZP 3-2019. 4. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium załączona do oferty. 5. Jeżeli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty. 6. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 1) nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz adresy ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 3) kwotę wadium, 4) terminem ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 5) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium nieodwołalne, bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - spowodował, iż zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 6 niniejszego rozdziału SIWZ. 8. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz wykaże, że zawarł Generalną Umowę Dystrybucyjną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), lub posiada koncesję na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wskazanych poniżej dokumentów: 1) formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – składanego wraz z ofertą przez każdego Wykonawcę; 
 3) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – składanego wraz z ofertą przez każdego Wykonawcę; 
 4) oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – składanego przez każdego z Wykonawców, którzy złożyli oferty, w terminie, o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy. Zgodnie z jego brzmieniem Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5) oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – składanego przez każdego Wykonawcę, 6) dowodu wniesienia wadium Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona), za wyjątkiem oświadczeń dotyczących Wykonawcy, które składane są tylko w oryginale. 
 Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 


Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach