Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla potrzeb trzech Biur Powiatowych Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie lubuskim.

Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 65120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 292 700 , fax. 684 519 449
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Zjednoczenia 104
    65120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 292 700, fax. 684 519 449
    REGON: 1061308300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla potrzeb trzech Biur Powiatowych Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie lubuskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej – obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, dla potrzeb trzech jednostek terenowych Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. Część I: Dostawa energii elektrycznej – obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej, dla potrzeb Biura Powiatowego ARiMR w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin. Parametry techniczne; Data obowiązywania aktualnej umowy 01.01.2014 – 31.12.2017, Podstawa prawna użytkowania lokalu ARiMR jest posiadaczem zależnym lokalu na podstawie umowy najmu, zwartej na czas określony, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 21 000 kWh, Moc przyłączeniowa / moc umowna 17,0 kW / 17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V, Część II: Dostawa energii elektrycznej – obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej, dla potrzeb Biura Powiatowego ARiMR w Szprotawie ul. Niepodległości 15, 67-300 Szprotawa. Parametry techniczne; Data obowiązywania aktualnej umowy 01.01.2014 – 31.12.2017, Podstawa prawna użytkowania lokalu ARiMR jest posiadaczem zależnym lokalu na podstawie umowy najmu, zwartej na czas określony, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 20 000 kWh, Moc przyłączeniowa / moc umowna 17,0 kW / 17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V, Część III: Dostawa energii elektrycznej – obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej, dla potrzeb Biura Powiatowego ARiMR w Lubsku ul. Wrocławska 3B, 68-300 Lubsko. Parametry techniczne; Data obowiązywania aktualnej umowy 01.01.2014 – 31.12.2017, Podstawa prawna użytkowania lokalu ARiMR jest posiadaczem zależnym lokalu na podstawie umowy najmu, zwartej na czas określony, Przewidywane zużycie energii elektrycznej - roczne 17 000 kWh, Moc przyłączeniowa / moc umowna 17,0 kW / 17,0 kW, Układ zasilania obiektu 3-fazowy, Grupa przyłączeniowa V, Grupa taryfowa C11 ZT, Zabezpieczenie przelicznikowe 40A, Pomiar energii elektrycznej na napięciu 400V.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dołączonych przez Wykonawcę: aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, której okres obowiązywania nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia, tj. do dnia 31.12.2020 r., Oświadczenia o posiadaniu podpisanej umowy z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej (według załącznika nr 4 do SIWZ). obowiązującą co najmniej od dnia złożenia oferty do końca wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. do dnia 31.12.2020 r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Właściwie wypełniony i podpisany: a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy), b) Szczegółową kalkulację cenową przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.1 do SIWZ dla I części zamówienia, załącznik nr 1.2 do SIWZ dla II części, załącznik nr 1.3 do SIWZ dla III części), 2. Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Parafowane na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom – Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców, jak za swoje własne. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty powyższego załącznika, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona całość zamówienia samodzielnie, bez zatrudnienia podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach