Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317 , fax. 56 4726305
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, fax. 56 4726305
    REGON: 87111892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (dalej: PE) (tj. Dz.U. z 2012., poz. 1059) przez Zamawiającego do budynków oraz infrastruktury określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (zgodnie z posiadanymi umocowaniami). Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej wraz z mocą umowną , zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 2.Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę, tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym OSD, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączeniu nr 1 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, że dla punktów wskazanych w załączeniu nr 1 do SIWZ role OSD pełni: ENERGA Operator SA. 3.Dostarczana energia elektryczna musi być dostarczana nieprzerwanie oraz powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie. 4.Szacowane zużycie energii elektrycznej zostało wykonane z należytą starannością, jednakże ma charakter orientacyjny i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. 5.Punkty przyłączeniowe (szczególnie w taryfie C 22 b) mają różną wartość mocy umownej w rozbiciu na poszczególne miesiące. Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający wpisał tylko jedną (najwyższą) wartość mocy umownej. 6.W wyniku zawierania nowych umów na usługę dystrybucji lub w sytuacjach uzasadnionych ekonomicznie dla Zamawiającego niektóre z parametrów wymienionych w załączniku nr 1 mogą ulec zmianie. Sytuacja taka może dotyczyć mocy umownej lub taryfy. Przy czym zmiana może zostać dokonana jedynie w ramach grup taryfowych znajdujących się w przedmiocie zamówienia. 7.Rolę sprzedawcy energii elektrycznej dla punktów przyłączeniowych wymienionych w załączniku nr 1, pełnią dwie firmy obrotu energią elektryczną:, ENERGA-OBRÓT S.A. (Tabela nr 1, pkt 17 i Tabela nr 2, pkt 9) oraz DUON Marketing and Trading S.A.- pozostałe punkty. 8.Energia elektryczna kupowana na podstawie niniejszej umowy zamówienia zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego. 9.Zamawiający jednocześnie zaznacza, iż będzie kupować energię elektryczną zgodnie ze wskazaniami układów pomiarowych, co oznacza, że nie gwarantuje zużycia energii elektrycznej w ilości określonej w załączniku nr 1. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe bądź prawne. W celu skalkulowania ceny ofertowej Wykonawca powinien uwzględnić zużycie energii w łącznej ilości wynoszącej 783 320 kWh zużycia wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ - Tabela nr 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach