ARESZT ŚLEDCZY W BYTOMIU ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Wrocławska 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3886210 , fax. 32 3706730
- Data zamieszczenia: 2023-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ARESZT ŚLEDCZY W BYTOMIU
ul. Wrocławska 4
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 32 3886210, fax. 32 3706730
REGON: 000319836 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna więziennictwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaDane punktu poboru1. Adres i nazwa płatnika faktur:Areszt Śledczy w Bytomiuul. Wrocławska 441-902 BytomNIP: 626 21 88 0832. Nazwa i adres punktu poboru energii:Areszt Śledczy w Bytomiuul. Wrocławska 441-902 BytomOddział Zewnętrzny w ZabrzuAresztu Śledczego w Bytomiuul. ks. Pawła Janika 1241-806 Zabrze 3. Bieżąca grupa taryfowa u operatora OSD: G13, C114. Lokalny operator OSD:Tauron S.A.5. Rodzaj umowy (kompleksowa, umowa sprzedaży, umowa dystrybucji):Umowa sprzedaży6. Instalacja fotowoltaiczna: NIE7. Moc przyłączeniowa:130 kW (pkt. 8 a,b,d )200 kW ( pkt. 8 c)8. Numer PPE:a 590322400300702591b 590322400300541817c 590322400200178885d 5903224002009871599. Szacunkowe zapotrzbowanie energii elektrycznej G13:a) Szczyt przedpołudniowy: 227 223 kWhb) Szczyt popołudniowy: 109 907 kWhc) Pozostałe godziny doby: 600 045 kWh10. Szacunkowe zapotrzbowanie energii elektrycznej C11:Całodobowa: 24 000 kWh1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Aresztu Śledczego w Bytomiu . 2. Szacowane roczne zużycie energii elektrycznej wynosi 937 175 kWh3. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie od 1 kwietnia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminów rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31 grudnia 2023 roku, jednak nie wcześniej niż po skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wstępnie oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Następnie zgodnie z rozdziałem VII SWZ Zamawiający dokona zbadania złożonych przez wykonawcę podmiotowych środków dowodowych.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. Nie podlegają wykluczeniu;2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa warunku w tym zakresie2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że posiada uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021r. poz. 716z późn. zm)2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie określa warunki w tym zakresie2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający nie określa warunki w tym zakresieWraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunki udziału w postępowaniuoraz o niepodleganiu wykluczeniu.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamowienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaką część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdyz wyknawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wykonawca składa podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy pełnomocnictwo określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.7. Zamawiający ne zastrzega osobistegowykonania przez Wykonawcę całości zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om. W takim przypadku wykonawca wskazujew ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podaje(o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy tych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ciepła na potrzeby Szkoły Podstawowej im Adama Mickiewicza nr 1 w Radlinie w 2024 r.
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa energii cieplnej do budynku UM przy ul. Bolesława Chrobrego 8.
Dodano: 2024-04-27 - Dostawa energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2025 roku - (przetarg nr 1)
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa CO i CW
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa energii cieplnej na rok 2023
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa ciepła do Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2024.
Dodano: 2024-01-18 - Dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej do budynku PCKZiU w Wodzisławiu Śląskim
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa energii cieplnej do budynku Przedszkola Miejskiego nr 58 w Bytomiu przy ulicy Nowej 66.
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa energii cieplnej na potrzeby centralnego ogrzewania, ciepłej wody i wentylacji pływalni oraz ciepłej wody użytkowej w budynku Szkoły Podstawowej nr 54 im. Wacława Kuchara w Bytomiu w roku 2024
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu w 2024 roku
Dodano: 2023-12-21