Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 103 510 , fax. 447 103 022
  • Data zamieszczenia: 2019-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 447 103 510, fax. 447 103 022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Lubochnia oraz podległych obiektów i infrastruktury. 2. Zakres zamówienia obejmuje następujących odbiorców końcowych (płatników): 1) Gminę Lubochnia 2) Zakład Usług Komunalnych w Lubochni 3) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Lubochni 4) Publiczną Szkoła Podstawowa w Glinniku 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych w okresie od 1.07.2019r. do 30.06.2020r. w obiektach Zamawiającego wynosi 1 048 011 kWh – załącznik nr 7 do SIWZ 4. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych punktów poboru w zakresie lokalizacji, grupy taryfowej, mocy itp. zostały przedstawione w załączonym dokumencie o nazwie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1025, z późn. zm.). 6. Wskazane powyżej szacunkowe zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter orientacyjny, służący do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia i porównania ofert. Nie stanowi ono zobowiązania dla Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zużytej energii elektrycznej przez poszczególne jednostki organizacyjne Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia, zgodnie ze wskazaniami układów pomiarowo-rozliczeniowych. 7. Rozliczenia za sprzedana energię elektryczną i usługę dystrybucji energii odbywać się będą na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego 8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu (odbiorcom końcowym) standardy jakościowe w zakresie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami w zakresie zachowania standardów jakościowych. 9. Wymagania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy – przedmiotem zamówienia są dostawy – powyższy przepis nie ma zastosowania 10. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a:zostały określone w przepisach prawa krajowego, tj. w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy i polskich normach,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że : a) posiada koncesję na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. b) Posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej lub oświadczenia o zawartej umowie z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) właściwym terytorialnie dla obiektów objętych zamówieniem bądź oświadczenia o zapewnieniu zawarcia takiej umowy wydane przez OSD – w przypadku Wykonawcy nie będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - zgodnie ze załącznikiem nr 2 do SIWZ) 3) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 5) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 6) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach