Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Węgliniec. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do: a) 60 punktów odbioru energii dla zasilania m.in. oświetlenia ulicznego, świetlicy, domów przedpogrzebowych, budynku Urzędu Gminy i Miasta Węgliniec, fontanna, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Gmina Węgliniec; b) 2 punktów odbioru energii dla zasilania budynku szkoły i budynku świetlicy, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Czerwonej Wodzie; c) 4 punktów odbioru energii dla zasilania dwóch budynków szkoły, budynku sali gimnastycznej oraz boisk sportowych „ORLIKI”, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Ruszowie; d) 4 punktów odbioru energii dla zasilania dwóch budynków szkoły, budynku świetlicy, hali sportowej, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Węglińcu, e) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku szkoły, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Szkoła Podstawowa w Starym Węglińcu, będąca filią Szkoły Podstawowej w Węglińcu; f) 1 punkt odbioru energii dla zasilania budynku przedszkola, dla którego płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Przedszkole Miejskie w Węglińcu ; g) 10 punktów odbioru energii dla zasilania budynku Domu Kultury w Ruszowie, Dom Kultury w Zielonce, Dom Kultury w Czerwonej Wodzie, Węglinieckie Centrum Kultury w Węglińcu, Biblioteka Publiczna w Węglińcu, Dom Kultury w Starym Węglińcu, Dom Kultury w Jagodzinie, Biblioteka w Jagodzinie 30, Świetlica Środowiskowa w Piasecznej, Świetlica wiejska w Kościelnej Wsi dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Miejsko- Gminny Ośrodek Kultury w Węglińcu h) 24 punkty odbioru energii dla zasilania obiektów, dla których płatnikiem faktur za energię elektryczną jest Zakład Usług komunalnych w Węglińcu. 3. Zestawienie punktów odbioru wraz z warunkami rozliczeń wyszczególniono w załączniku nr 1 do siwz. 4. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 6. Planowana wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w załączniku nr 1 wynosi ok. 632 MWh. W tym energia rozliczana a)całodobowo w grupie C11 b)w grupie szczytowej C12a c)w grupie pozaszczytowej C 12a d)w grupie dziennej O12 e)w grupie nocnej O12 f) w grupie całodobowej G11 g)w grupie całodobowej C21 7. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkował dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane jest każdorazowo w umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD. 9. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w złączniku nr 1 do siwz. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione są w cenie energii elektrycznej Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 10. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną ( Dz. U. Nr 189 poz. 1126) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 11. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną – 106. 12. Kod CPV : 09 31 00 00 – 5 – elektryczność 65 31 00 00 -9 przesył energii elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże posiadać aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu –formularz Nr 2 do SIWZ; 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu - formularz Nr 2a do SIWZ; 3) w przypadku polegania na potencjale innych podmiotów, dokumenty, o których mowa w pkt. 9 rozdziału VIII niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 i 2 niniejszego rozdziału SIWZ, zobowiązany jest przedstawić w szczególności informacje: 1) o tym, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ; 2) o tym, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w rozdziale IX pkt 1 i 2 SIWZ; 3) o innych podmiotach, na zasoby których wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wraz z informacją dotyczącą podstaw wykluczenia innego podmiotu, o których mowa w rozdziale IX pkt 3 SIWZ; 4) o podwykonawcach, jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wraz z podaniem nazw firm tych podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach