Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej Miasta Pabianice w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
    REGON: 51691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej Miasta Pabianice w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego w trybie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U. Z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) dla potrzeb Miasta Pabianice wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi wg poniższego wykazu Kontrahentów: 1) Miasto Pabianice – Urząd Miejski w Pabianicach, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 16, NIP 731-196-27-56, REGON 472057715, w tym: a) Kancelaria Prezydenta Miasta Pabianic (KPM), b) Wydział Infrastruktury Technicznej i Komunikacji (ITK), c) Wydział Ochrony Środowiska (OS). 2) Żłobek Miejski, 95-200 Pabianice ul. Moniuszki 146 NIP 7311329220, REGON 471000050; 3) Przedszkole Miejskie nr 2, 95-200 Pabianice ul. Cicha 26, NIP 7311058910, REGON 000733174; 4) Przedszkole Miejskie nr 3, 95-200 Pabianice ul. Moniuszki 163, NIP 7311055567, REGON 004271670 5) Przedszkole Miejskie nr 4, 95-200 Pabianice ul. Żytnia 13/17, NIP 7311230131, REGON 004271724; 6) Przedszkole Miejskie nr 5, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 48, NIP 7311428991, REGON 000733168; 7) Przedszkole Miejskie nr 6, 95-200 Pabianice ul. Warszawska 53, NIP 7311129515, REGON 000733118 8) Przedszkole Miejskie nr 8, 95-200 Pabianice ul. Św. Jana 43, NIP 7311015042, REGON 470010537; 9) Przedszkole Miejskie nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Św. Jana 28, NIP 7311028174, REGON 004271693; 10) Przedszkole Miejskie nr 12, 95-200 Pabianice ul. Śniadeckiego 6a, NIP 7311129024, REGON 470010543; 11) Przedszkole Miejskie nr 13, 95-200 Pabianice ul. Mokra 19/23, NIP 7311129863, REGON 470010550 12) Przedszkole Miejskie nr 14, 95-200 Pabianice ul. Odrodzenia 10, NIP 7311129030, REGON 004271701; 13) Przedszkole Miejskie nr 15, 95-200 Pabianice ul. ks. Piotra Skargi 75, NIP 7311028168, REGON 470010566; 14) Przedszkole Miejskie nr 16 z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi, 95-200 Pabianice, ul. Bugaj 58 NIP 7311129900, REGON 004271718; 15) Szkoła Podstawowa nr 1 z Klasami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Pułaskiego 22/24, NIP 7311236553, REGON 000210737; 16) Szkoła Podstawowa nr 2, 95-200 Pabianice ul. Tkacka 15, NIP 7312057781, REGON 367991897; 17) Szkoła Podstawowa nr 3, 95-200 Pabianice ul. Mokra 28/34, NIP 7311129567, REGON 001385002; 18) Szkoła Podstawowa nr 5, 95-200 Pabianice ul. Zamkowa 65, NIP 7311129805, REGON 000211493; 19) Szkoła Podstawowa nr 8, 95-200 Pabianice ul. ks. Piotra Skargi 30, NIP 7311027944, REGON 000212417; 20) Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi, 95-200 Pabianice ul. Partyzancka 56a, NIP 7311015579, REGON 000212630; 21) Szkoła Podstawowa nr 13, 95-200 Pabianice ul. Jana Pawła II 16, NIP 7311014396, REGON 000213693; 22) Szkoła Podstawowa nr 14, 95-200 Pabianice ul. Ostatnia 15a, NIP 7311235588, REGON 000213925; 23) Szkoła Podstawowa nr 15, 95-200 Pabianice ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5, NIP 7312057723, REGON 367999023; 24) Szkoła Podstawowa nr 16, 95-200 Pabianice ul. 20 Stycznia 9/13, NIP 7312057798, REGON 367992081; 25) Szkoła Podstawowa nr 17, 95-200 Pabianice ul. Warszawska 65, NIP 7311015591, REGON 000214528; 26) Miejskie Centrum Pomocy Społecznej, 95-200 Pabianice, ul, Gdańska 7, NIP 7311875388, REGON 473215122; 27) Środowiskowy Dom Pomocy Dla Osób Przewlekle Chorych Psychicznie i Niepełnosprawnych Intelektualnie (typ AB), 95-200 Pabianice ul. Cicha 24, NIP 7312042874, REGON 101340427; 28) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, 95-200 Pabianice, ul. gen. Stefana „Grota” Roweckiego 3, NIP 7312030032, REGON 100999466; 29) Miejski Zakład Pogrzebowy, 95-200 Pabianice, ul. Jana Kilińskiego57/59, NIP 7310006880, REGON 1010111155; 30) Schronisko Dla Zwierząt w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 110, NIP 7311748589, REGON 472283819; 31) Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6, NIP 7310005774, REGON 470013843; 32) Zarząd Dróg Miejskich, 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1, NIP 7312053808, REGON 365914881; 33) Miejska Biblioteka Publiczna, 95-200 Pabianice, ul. Św. Jana 10, NIP 7311140379, REGON 470930835; 34) Miejski Ośrodek Kultury, 95-200 Pabianice, ul. Kościuszki 14, NIP 7311008214, REGON 470587840; 35) Muzeum miasta Pabianic, 95-200 Pabianice, ul. Stary Rynek 1/2, NIP 7311368214, REGON 470931409; 36) Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o. o; 95-200 Pabianice, u. Lutomierska 48, NIP 7311923934, REGON 100065150; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz punktów odbioru zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Kod CPV: 09310000-5 - elektryczność 4. Okres rozliczeniowy za pobraną energię elektryczną czynną dostosowany będzie do okresu rozliczeniowego stosowanego dla PPE Odbiorcy końcowego przez OSD. 5. Sprzedawca otrzymywać będzie wynagrodzenie z tytułu realizacji umów sprzedaży w wysokości stanowiącej sumę iloczynów ceny brutto i pobranej energii elektrycznej czynnej, zliczanej na podstawie odczytów wskazań układów pomiarowych. 6. W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania na dostawę energii elektrycznej Wykonawca zawrze umowę generalną wg wzoru zawartego w Załączniku Nr 6 do SIWZ oraz umowy szczegółowe z każdym podmiotem uczestniczącym w niniejszym postępowaniu (wymieniony w Rozdz. III pkt. 1) odrębną umowę. W treściach umów szczegółowych zostaną zawarte informacje dotycząca opisu faktur dla tych podmiotów w zakresie Nabywcy oraz Odbiorcy. 7. Zamawiający oświadcza, że posiada niezbędne na realizację zamówienia środki finansowe zabezpieczone w budżecie miasta Pabianic.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa urzędu Regulacji Energetyki oraz obowiązującą umowę na sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej, zawartą z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego, do wszystkich obiektów Zamawiającego (§ 2 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (złożony według wzoru zamieszczonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale V, punkt 2.4, podpunkt a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy). 3. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa urzędu Regulacji Energetyki. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wraz ze złożeniem oświadczenia według wzoru wskazanego w SIWZ (wzór załącznik 4 do siwz), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach