Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Urzędu Gminy Kulesze Kościelne, Szkoły Podstawowej w Kuleszach Kościelnych i OSP Nowe Grodzkie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 18208 Kulesze Kościelne, ul. Główna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 763 510 , fax. 864 763 512
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Główna 6
    18208 Kulesze Kościelne, woj. podlaskie
    tel. 864 763 510, fax. 864 763 512
    REGON: 53962100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuleszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do obiektów Urzędu Gminy Kulesze Kościelne, Szkoły Podstawowej w Kuleszach Kościelnych i OSP Nowe Grodzkie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w ilości 614,418 MWh na potrzeby: - Urzędu Gminy Kulesze Kościelne i Szkoły Podstawowej w Kuleszach Kościelnych, w ilości 378,770 MWh, w tym w grupie taryfowej C11 w ilości 176,042 MWh i w grupie taryfowej C21 w ilości 202,728 MWh, dla których płatnikiem Faktur za energię elektryczną są: a) Gmina Kulesze Kościelne, ul. Główna 6, 18-208 Kulesze Kościelne, b) Szkoły Podstawowej w Kuleszach Kościelnych, ul. Główna 2, 18-208 Kulesze Kościelne, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ, - Urzędu Gminy Kulesze Kościelne i Ochotniczej Straży Pożarnej Grodzkie Nowe (dalej OSP Grodzkie Nowe), w ilości 34,348 MWh, w grupie taryfowej G11, dla których płatnikiem Faktur za energię elektryczną są: a) Gmina Kulesze Kościelne, ul. Główna 6, 18-208 Kulesze Kościelne, b) Ochotnicza Straż Pożarna Grodzkie Nowe, 18-208 Kulesze Kościelne, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ, - Urzędu Gminy Kulesze Kościelne, do zasilania gminnej infrastruktury technicznej do której należy oświetlenie uliczne i oświetlenie iluminacyjne na terenie gminy Kulesze Kościelne, w ilości 201,300 MWh, w grupie taryfowej C12A, w tym w strefie I szczytowej w ilości 60,286 MWh i w strefie II pozaszczytowej w ilości 141,014 MWh, dla których płatnikiem Faktur za energię elektryczną jest Gmina Kulesze Kościelne, ul. Główna 6, 18-208 Kulesze Kościelne, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ.. 2) Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w umowie, oraz w: - ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.); - przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne; - koncesji na obrót energią elektryczną wydanej przez Prezesa URE Wykonawcy energii elektrycznej; - ofercie wybranego Wykonawcy; - Kodeksie Cywilnym - ogólnie obowiązujących przepisach prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wymaganą ustawą Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755), ważną w terminie wykonania zamówienia; B. Wykonawca musi posiadać aktualną zawartą umowę z PGE Dystrybucja SA Oddział Białystok o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, który jest operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie objętym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ, wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w pkt 5) lit. a) Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno być złożone przez każdy podmiot (każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach