Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe-Toniszewo-Kopaszyn

Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62104 Pawłowo Żońskie, Toniszewo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 85 118 , fax. 67 342 60 56
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o.
    Toniszewo 31
    62104 Pawłowo Żońskie, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 85 118, fax. 67 342 60 56
    REGON: 57088140100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowe-Toniszewo-Kopaszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej w 2018, 2019 i 2020 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w ww. ustawie i aktach wykonawczych do kontenerowej stacji transformatorowej znajdują się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów w odległości około 9 km od Wągrowca, w obrębie wsi Kopaszyn-Toniszewo-Nowe, na trasie Toniszewo-Piła, gmina Wągrowiec, powiat wągrowiecki, województwo wielkopolskie a. Moc umowna wynosi 290 kW b. KOD PPE: 00000590000000000023484962 c. Nr licznika: 325 0020744 d. Moc przyłączeniowa 290 kW e. Grupa taryfowa B21 f. Linia zasilająca średniego napięcia 15kV g. Układ 3-fazowy h. Napięcie zasilania: 15kV/230 V/400 V i. Moc transformatora: 1000 kVA j. Układ pomiarowy spełnia wymagania zasady TPA k. Miejsce dostarczania energii elektrycznej stanowią zaciski wejściowe zabezpieczeń głównych l. Aktualny dostawca: EWE Energia Sp. z o.o. m. Czas trwania obecnej umowy: do 31.10.2018 n. Okres objęty zamówieniem: od 01.11.2018 do 31.12.2020 o. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w przewidzianym okresie obowiązywania umowy wynosi 1 540 000 kWh. 1. Zamawiający posiada tytuł prawny do obiektu objętego niniejszym zamówieniem. 2. Zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny. Zamawiający nie ma zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych, które uniemożliwiałyby zawarcie nowych umów sprzedażowych w terminie przewidzianym w niniejszym postępowaniu. 3. Zamawiający posiada odrębne umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do ww. punktów poboru zawarte na czas nieokreślony z Enea Operator Sp. z o.o. Zamawiający jest rozliczany za świadczoną usługę dystrybucji energii elektrycznej w miesięcznych okresach rozliczeniowych. 4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na obszarze którego znajduje się punkt odbioru energii elektrycznej - zakresu zawartej z Zamawiającym umowy dostawy energii elektrycznej, składania oświadczeń woli w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia procesu zmiany dostawcy u OSD. W powyższym zakresie Zamawiający udzieli wybranemu Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa i przekaże mu wszystkie niezbędne dane (również w wersji elektronicznej) do przeprowadzenia procedury zmiany dostawcy. 5. Podane prognozowane zużycia energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Nie stanowią one dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rzeczywiste zużycie wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostaw energii elektrycznej w ilościach wpisanych w formularzu ofertowym. 6. Faktury VAT za dostarczoną energię Wykonawca będzie wystawiał na podstawie odczytów liczników poboru energii elektrycznej otrzymanych od OSD i cen jednostkowych netto podanych w ofercie Wykonawcy. Faktury VAT muszą zawierać: ilość dostarczonej energii elektrycznej oraz cenę jednostkową netto a także wskazanie okresu rozliczeniowego, którego faktura dotyczy. Powyższe dane mogą być także zawarte w załączniku do faktury VAT. 7. Rozliczenia za dostarczoną energię odbywać się będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych. 8. Zamawiający zobowiązuje się regulować należności za dostarczoną energię elektryczną (za okres rozliczeniowy) w terminie 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę - przelewem, na rachunek bankowy w niej wskazany. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu fakturę w ciągu 14 dni od daty jej wystawienia. W przypadku nie dostarczenia do Zamawiającego faktury w terminie 14 dni od daty jej wystawienia, termin płatności wynosić będzie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną. 10. Wykonawca zapewnia, że posiada wszelkie niezbędne środki do wykonania przedmiotu umowy w sposób gwarantujący jej wykonanie z należytą starannością, w tym posiada zawartą stosowną obowiązującą umowę z lokalnym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD), na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach