Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Klukowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Klukowo w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

GMINA KLUKOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 18-214 Klukowo, ul. Mazowiecka 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 277 45 20 , fax. 86 277 45 42
  • Data zamieszczenia: 2022-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KLUKOWO
    ul. Mazowiecka 14
    18-214 Klukowo, woj. podlaskie
    tel. 86 277 45 20, fax. 86 277 45 42
    REGON: 450670189
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Klukowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Klukowo w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz.U.2022 poz. 1385 ze zm.) dla potrzeb Gminy Klukowo oraz jednostek organizacyjnychGminy Klukowo, tj.:1) Gmina Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo.2) Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo3) Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Klukowie, ul. Szkolna 8, 18-214 Klukowo4) Szkoła Podstawowa w Kuczynie, Kuczyn 69, 18-214 Klukowo5) Szkoła Podstawowa w Łuniewie Małym, Łuniewo Małe 2, 18-214 Klukowo6) Szkoła Podstawowa w Wyszonkach Kościelnych, Wyszonki Kościelne 1, 18-214 Klukowo7) Gminny Ośrodek Kultury w Klukowie, ul Mazowiecka 14, 18-214 Klukowo2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w:1) Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022, poz. 1385 ze zm.),2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemuelektroenergetycznego (Dz. U. z 2017r., Nr 93, poz. 623 ze zm.),3) Taryfie dla energii elektrycznej zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dalej „URE”),4) Kodeksie Cywilnym i innych przepisach prawa dotyczących przedmiotowego zamówienia.3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do OperatoraSystemu Dystrybucyjnego (dalej „OSD”), na warunkach określonych odrębną umową zawartą pomiędzy Zamawiającym aOSD. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest PGE Dystrybucja S.A., z siedzibą w 20-340 Lublin, ul. Garbarska 21A.4. Zamawiający przyjmuje wolumen zamówienia na poziomie łącznie wszystkie taryfy około: 358 520 kWh. Wartość tąnależy przyjąć do obliczenia oferty. Wartość ta została przyjęta do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co nieodzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej czasie trwania umowy i w żadnym razie niemoże być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie napodstawie faktycznego zużycia energii wg ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy.5. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest również do zakupu całej energii elektrycznej wytworzonej przezZamawiającego w mikroinstalacji fotowoltaicznej, która stanowi nadwyżkę wytworzonej energii elektrycznej ponad potrzeby własne Zamawiającego:1) Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem mikroinstalacji fotowoltaicznej oraz oświadcza, że względem mikroinstalacjifotowoltaicznej dokonał zgłoszenia wymaganego właściwymi przepisami prawa.2) Obowiązek zakupu, o którym mowa w będzie trwał przez okres, który jest równy okresowi, w jakim Wykonawca będziezobowiązany do sprzedaży energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Umowie.3) W przypadku budowy nowej mikroinstalacji fotowoltaicznej przez Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest doodkupienia nadwyżek energii elektrycznej również według zasad określonych w formularzu ofertowym.4) Wykonawca deklaruje przekazywanie danych pomiarowych niezbędnych do wystawienia faktury rozliczeniowej przezZamawiającego w okresach stosowanych przez OSD.5) Wykonawca po otrzymaniu od OSD danych pomiarowych przekaże je niezwłocznie Zamawiającemu celem wystawieniaprzez Zamawiającego faktury na rozliczenie energii elektrycznej stanowiącej nadwyżkę wytwarzaną ponad potrzeby własne.6) Mikroinstalacje fotowoltaiczne zostały zainstalowane we wrześniu 2022 r.6. Rozliczenie sprzedaży oraz zakupu energii przez Wykonawcę odbywać się będzie na podstawie stawek oraz określonychw formularzu ofertowym Wykonawcy.7. Specyfikacja punktów poboru energii elektrycznej Gminy Klukowo stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach