Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Dąbrowa Tarnowska i jednostek organizacyjnych Gminy Dąbrowa Tarnowska w okresie 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r.

Gmina Dąbrowa Tarnowska ogłasza przetarg

  • Adres: 33200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 422 775 , fax. 146 422 747
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Tarnowska
    Rynek 34
    33200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 146 422 775, fax. 146 422 747
    REGON: 85166114500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Dąbrowa Tarnowska i jednostek organizacyjnych Gminy Dąbrowa Tarnowska w okresie 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Dąbrowa Tarnowska i jednostek organizacyjnych Gminy Dąbrowa Tarnowska, tj.: 1. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Smęgorzowie, Smęgorzów 330, 33 – 202 Smęgorzów 2. Przedszkole Publiczne w Smęgorzowie, Smęgorzów 2, 33-202 Smęgorzów 3. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Bohaterów Powiśla Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej, Zazamcze 3, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 4. Szkoła Podstawowa w Gruszowie Wielkim, Gruszów Wielki 210, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 5. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej, Kościelna 25A, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 6. Przedszkole Publiczne w Nieczajnie Górnej, Nieczajna Górna 108, 33-205 Dąbrowa Tarnowska 7. Przedszkole Publiczne nr 1 w Dąbrowie Tarnowskie, jul. Jakuba Bojki 4, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 8. Przedszkole Publiczne nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej, Zazamcze 12, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 9. Szkoła Podstawowa nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej, Matejki 8, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 10. Publiczna Szkoła Podstawowa w Nieczajnie Górnej, Nieczajna Górna 337, 33-205 Dąbrowa Tarnowska 11. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej i Wsparcia Rodziny w Dąbrowie Tarnowskiej, Kościuszki 15a, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 12. Miejska Biblioteka Publiczna im. Marii Kozaczkowej w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Polna 13, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 13. Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Piłsudskiego 23, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 14. Dąbrowski Dom Kultury, ul. Kościuszki 11, 33-200 Dąbrowa Tarnowska 15. Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Dąbrowie Tarnowskiej, ul. Zazamcze 53, 33-200 Dąbrowa Tarnowska Całkowite szacunkowe zużycie energii elektrycznej [MWh] w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. wynosi 3 151,628 MWh, z tego: 1. Oświetlenie uliczne: 955,980 MWh 2. Obiekty i budynki: 2195,648 MWh Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a oraz 1b do SIWZ), zawierający lokalizacje i opis punktów poboru energii elektrycznej oraz wzór umowy (załącznik nr 6a oraz 6b do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 1a oraz 1b (wykaz punktów poboru energii elektrycznej objętych umową) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia opisują następujące nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09000000-3 – Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09300000-2 – Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych. Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb obiektów i budynków Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 złotych. 2. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia, zobowiązany jest on do wniesienia wadium odrębnie na każdą z części zamówienia. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, nr 72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego) odrębnie na każdą część zamówienia oddzielnie z dopiskiem: Wadium - Dostawa energii elektrycznej Część I zamówienia lub Część II zamówienia. 5. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert odrębnie na każdą część zamówienia oddzielnie z dopiskiem: Wadium - Dostawa energii elektrycznej Część I zamówienia lub Część II zamówienia. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Uwaga: Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale XVI niniejszej SIWZ) oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach