Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Czarny Dunajec oraz jednostek organizacyjnych Gminy Czarny Dunajec w roku 2019

Gmina Czarny Dunajec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48182613540 , fax. +48182613530
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Dunajec
    Józefa Piłsudskiego 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. +48182613540, fax. +48182613530
    REGON: 491892162
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Czarny Dunajec oraz jednostek organizacyjnych Gminy Czarny Dunajec w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Czarny Dunajec oraz jednostek organizacyjnych Gminy Czarny Dunajec w roku 2019. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, określa wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (stanowiące załącznik nr 1 do wzoru umowy) 4. Energia elektryczna winna spełniać standardy techniczne zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, Przepisy Eksploatacji Urządzeń Elektrycznych przy zachowaniu przepisów Budowy Urządzeń Elektrycznych, Przepisy BHP i aktualne Normy. 5. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi 1.741.845 kWh. 6. Szacunkowa ilość energii elektrycznej ma zastosowanie tylko i wyłącznie do celów kalkulacyjnych i nie stanowi zobowiązania do jej zakupu. Rzeczywista ilość zakupionej energii elektrycznej w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 7. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez „Zamawiającego” szacowanej ilości energii elektrycznej. 8. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 164 punkty poboru energii. 9. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego, tj. TAURON – Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) zwanej dalej „Prawem energetycznym”, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do w/w ustawy, przepisami kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami niniejszej umowy oraz zgodnie z Taryfą cen energii przedstawionych w ofercie przetargowej. 10. Rozliczenie za energie elektryczną odbywać się będzie w okresie jednomiesięcznym na podstawie odczytów wskazań licznika na danym obiekcie. Na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, płatność w terminie do 30 dni od daty jej wystawienia. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury z obowiązującą stawką podatku Vat. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; - Spełnienie innych wymagań określonych w obowiązujących przepisach prawa. 12. Dodatkowe informacje Zamawiającego: - Umowa dystrybucyjna zawarta jest na czas nieokreślony, - Obecnym sprzedawcą energii jest firma INNOGY POLSKA Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, - Stronom przysługuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia umowy na sprzedaż energii elektrycznej, - Zamawiający nie ma zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidywanych w SIWZ, - Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy drogą korespondencyjną, - Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, - Okresy rozliczeniowe dla wszystkich punktów poboru energii mają wynosić jeden miesiąc.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: 1) w terminie 3 dni od dnia upublicznienia przez zamawiającego na stronie internetowej ( www.czarny-dunajec.pl w zakładce „Przetargi i konkursy”) informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w pkt. 8.1.12 SIWZ przekazuje zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. (W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę niniejsze oświadczenie ma być złożone przez każdego z wykonawców). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powinny być złożone przez każdego wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie; 2) wypełniony i podpisany formularz oferty – którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Oświadczenie dotyczące wskazania części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz z podaniem nazw firm będących podwykonawcami (jeżeli dotyczy) [art. 36b ust. 1 ustawy pzp] - załącznik nr 6 do SIWZ; 5) Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach