Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla PGKiM KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Komopal" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64330 Opalenica, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 476 610 , fax. 614 476 611
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Komopal" Sp. z o. o.
    ul. Stefana Żeromskiego 25
    64330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 614 476 610, fax. 614 476 611
    REGON: 63207970700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komopal.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla PGKiM KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM KOMOPAL Sp. z o.o. w Opalenicy wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ, w grupach taryfowych: B21 – 1 punkt poboru energii (PPE), C11 – 41 PPE, C21 – 2 PPE, C22a – 1 PPE – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r, poz. 220 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. 2. Zestawienie punktów poboru energii, szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną oraz informacje dodatkowe zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. wynosi 1 308 761 [kWh] (podział szacunkowej ilości energii elektrycznej na poszczególne strefy czasowe dla punktu poboru energii rozliczanego w grupie taryfowej C22a przedstawia się następująco: szczyt – 65 302 kWh, pozaszczyt - 152 427 kWh). 4. Obiekty zamawiającego, do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci Enea Operator Sp. z o.o. 5. Podane w załączniku nr 1 do SIWZ (oraz pkt. 3 niniejszego rozdziału) ilości energii elektrycznej są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. 6. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) szacunkowo podanego zużycia energii nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w umowie zawartej z wybranym wykonawcą. 7. Zamawiający zawrze jedną umowę na dostawę energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru energii. Faktury będą wystawiane wraz z załącznikiem, w którym wykonawca wyspecyfikuje koszty energii elektrycznej dla każdego PPE. 8. Usługi dystrybucji energii elektrycznej będą świadczone na podstawie odrębnej umowy, którą zamawiający zawarł z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 9. Procedura zmiany sprzedawcy energii elektrycznej będzie przeprowadzana po raz kolejny. 10. Ważność obecnie obowiązującej umowy na dostawę energii elektrycznej upływa z dniem 31.12.2018 r. (umowa ta nie wymaga wypowiedzenia). 11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy, w szczególności zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej i reprezentowania zamawiającego przed właściwym OSD w sprawach związanych z procedurą zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. 12. Wykonawca musi posiadać zawartą umowę dystrybucyjną (tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną) z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwanym dalej OSD), tj. Enea Operator Sp. z o. o., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci OSD do obiektów PPE wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ – ważną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). 13. Rozliczenia za energię elektryczną odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych oraz cen ofertowych. 14. Przed podpisaniem umowy zamawiający przekaże wybranemu wykonawcy dane niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie spełniony przez wykonawcę poprzez złożenie przez niego aktualnej (ważnej) koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz ofertowy stanowiący zał. nr 5 SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców (jeżeli dotyczy). Podmioty składające ofertę wspólną muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do pełnomocnictwa, które winno być dołączone do oferty, powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach