Gmina Goleszów ogłasza przetarg
- Adres: 43440 Goleszów, ul. 1 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (33) 479 05 10 , fax. (33) 479 05 16
- Data zamieszczenia: 2018-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleszów
ul. 1 Maja 5
43440 Goleszów, woj. śląskie
tel. (33) 479 05 10, fax. (33) 479 05 16
REGON: 7218243300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Goleszów i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy Prawo Energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755) o łącznym szacowanym wolumenie 1 485 900 kWh w okresie od dnia 01.08.2018 r. do 31.07.2020 r. dla 116 punktów poboru energii elektrycznej (PPE) Gminy Goleszów i podległych jej jednostek organizacyjnych (sześć placówek oświatowych). Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości – 5 000,00 zł (pięć tysięcy) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: 25 8113 1020 2002 0000 0648 0039 z zaznaczeniem „Dostawa energii elektrycznej”. Szczegóły dotyczące wadium zawarte są w części 10 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców przedłożenia w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto do oferty, sporządzonej w oparciu o wzór zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ, należy załączyć: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 3. Formularz cenowy sporządzony w oparciu o wzór stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Pyskowicach, Raciborzu, Pszczynie oraz Jastrzębiu Zdroju.
Dodano: 2024-03-15 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW NADLEŚNICTWA RUDY RACIBORSKIE NA LATA 2024-2025
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Miasta i Gminy Olsztyn i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Olsztyn na rok 2024
Dodano: 2023-11-26 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY JANÓW W ROKU 2024
Dodano: 2023-11-13 - „Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego i obiektów gminnych na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”
Dodano: 2023-09-01 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustroń
Dodano: 2023-07-18 - Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego: Centrum Spawalnictwa
Dodano: 2023-05-30 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Lublińcu
Dodano: 2023-03-16 - SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI W KATOWICACH
Dodano: 2023-01-31 - Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych na 2023r.
Dodano: 2023-01-12