Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62530 Kazimierz Biskupi, Plac Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 411 210 , fax. 632 411 215
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Plac Wolności 1
    62530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie
    tel. 632 411 210, fax. 632 411 215
    REGON: 541196

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 Elektryczność. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej czynnej do: 2.1 komunalnych budynków mieszkalnych; 2.2 komunalnych budynków użyteczności publicznej, w tym do: a) Urzędu Gminy w Kazimierzu Biskupim; b) Szkół, c) Hali sportowej 2.3 obiektów sportowych i oświetlenia ulicznego. 3. Zamówienie obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej jednostek organizacyjnych w planowanej ilości 316 355 kWh do 43 punktów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykaz budynków i obiektów Gminy Kazimierz Biskupi i jej Jednostek Organizacyjnych tj. wykaz Punktów Poboru Energii zwanych w SIWZ „PPE”, określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. Deklarowane w Załączniku nr 1 zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. 5. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 6. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy - Prawo Energetyczne. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. 8. W toku realizacji przedmiotu zamówienia Płatnicy poszczególnych PPE rozliczać się będą z Wykonawcą za wykonane dostawy na podstawie faktycznie pobranej energii wg cen jednostkowych netto wskazanych w FORMULARZU CENOWYM Wykonawcy sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ. 9. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej dla obiektów objętych przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywaną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w FORMULARZU CENOWYM. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. 10. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona następujące czynności w odniesieniu do PPE Zamawiającego, do których odnosi się zamówienie: a) przeprowadzi procedurę zmiany sprzedawcy tj. rozwiąże lub wypowie wg potrzeb istniejące umowy rezerwowe sprzedaży energii elektrycznej, w przypadku konieczności dokona zmiany taryfy dla punktów wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że posiada zawarte z ENERGA-OBRÓT SA. umowy rezerwowej sprzedaży energii elektrycznej dla 43 PPE– według Załącznika nr 1 do SIWZ. b) zgłosi do realizacji OSD zawartą z Zamawiającym Umowę w sprawie niniejszego zamówienia niezwłocznie po jej zawarciu. Operatorem Systemu Dystrybucji na terenie Zamawiającego jest ENERGA-OPERATOR S.A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art 6 b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 ze zm.]. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Konin o / Kazimierz Biskupi nr 60 8530 0000 0200 0374 2000 0015 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie Urzędu Gminy Kazimierz Biskupi (godziny otwarcia 800 – 1400). 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b] ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunki udziału, jeśli - posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania Umowy dostawy energii elektrycznej czynnej do PPE Zamawiającego oraz; - posiada (w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub posiada (w przypadku wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach