Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej

Gmina Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
    Plac Wolności 1 1
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
    REGON: 51074364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nidzica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi związanej z dystrybucją energii elektrycznej. 3. Dostawa energii elektrycznej odbywa się : a) za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Sieci Dystrybucyjnej zwanym dalej OSD. Warunki świadczenia usługi dystrybucyjnej dla punktów poboru wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, określają odrębne umowy o świadczenie usługi dystrybucyjnej, zawarte z właściwym OSD tj. ENERGA -OPERATOR SA z siedzibą w Gdańsku przy ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk; b) przy zapewnieniu mocy umownej opisanej w załączniku nr 1 do umowy oraz przy zapewnieniu standardów jakościowych obsługi odbiorców, zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa; c) przy zachowaniu zasad bilansowania handlowego, o których mowa w § 6 projektu umowy. 4. Każdy punkt poboru wymieniony w załączniku nr 1 do umowy, posiada szczegółowe dane charakterystyczne tj. nazwę, adres, nr licznika, nr PPE, wielkość mocy zamówionej i zabezpieczenia przedlicznikowego oraz rodzaj taryfy. 5. Rozliczenie za energię elektryczną będzie przedkładane po otrzymaniu odczytów z urządzeń pomiarowych, przekazanych przez OSD, po upływie okresu rozliczeniowego, który musi być identyczny z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD wobec Odbiorcy za usługi dystrybucyjne. Okres ten określono jako dwumiesięczny. 6. Faktura rozliczeniowa za dostawę energii elektrycznej winna zawierać specyfikację, w której wyszczególnione będą dane, o których mowa w ust. 4, okres podlegający rozliczeniu oraz wskazywać jaki punkt poboru podlega rozliczeniu ( np.: oświetlenie drogowe, remiza, budynek ratusza). 7. Cena za 1 kWh energii elektrycznej powinna być podana z dokładnością do czterech miejsc po przecinku a podatek VAT obliczony zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dacie trwania umowy. 8. Dostawca będzie wystawiał odrębne faktury za punkty poboru wymienione w tabeli 1 i tabeli 2 załącznika nr 1 (tj. za oświetlenie drogowe, remizy, budynek Ratusza i inne). 9. Faktura za dostawę energii elektrycznej będzie wystawiona po zakończeniu okresu rozliczeniowego stosowanego przez OSD, w terminie do 14 dni od daty otrzymania danych pomiarowych o zużyciu energii, wskazanych przez OSD. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zadania określa projekt umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nidzica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach