Przetargi.pl
Dostawa energii cieplnej obejmująca dostawę i sprzedaż czynnika grzewczego na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody, do budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 i Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu wraz z dostosowaniem pomieszczenia kotłowni

Miejski Zespół Administracyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 32-590 Libiąż, ul. Ignacego Paderewskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6277338, 6271841 , fax. 032 6277338
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Administracyjny
    ul. Ignacego Paderewskiego 2 2
    32-590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 032 6277338, 6271841, fax. 032 6277338
    REGON: 35701067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.onet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii cieplnej obejmująca dostawę i sprzedaż czynnika grzewczego na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody, do budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 i Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu wraz z dostosowaniem pomieszczenia kotłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii cieplnej obejmująca dostawę i sprzedaż czynnika grzewczego na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody, do budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 i Przedszkola Samorządowego Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu wraz z dostosowaniem pomieszczenia kotłowni Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09321000-5; gorąca woda, 65400000-7; przesył i stacje innych źródeł energii, 45331100-7; instalowanie kotłów, 45333000-0; roboty instalacyjne gazowe. Celem zamówienia jest dostawa ciepła, oparta o racjonalne zasady i taki system dostaw, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmieniać parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, obniżając koszty ogrzewania działaniem własnym (np. przez wykonanie termomodernizacji budynku, modernizację instalacji, ograniczanie dostawy ciepła w dni wolne, obniżanie parametrów w nocy itp.). Charakterystyka budynku szkoły i pomieszczenia kotłowni: Obiekt złożony jest z czterech segmentów połączonych ze sobą łącznikiem - stara część szkoły, nowa część szkoły segment A+ B, sala gimnastyczna, przedszkole segment C. Nowa część szkoły wraz z salą gimnastyczną z łącznikiem z przedszkolem została oddana do użytku w 1995 roku. W tym samym roku została wyremontowana stara część szkoły. Budynek z okresu przedwojennego jest obiektem dwukondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym. Ma tradycyjną murowaną konstrukcję o mieszanym układzie ścian nośnych. Fundamenty i ściany piwnic wykonane są z kamienia. Ściany zewnętrzne (gr. 65 cm i 48 cm) i wewnętrzne (gr. 48 cm, 38 cm, 12 cm) wykonane z cegły pełnej. Dach więźba stalowa pokryta blachą. Dobudowana część obiektu posiada konstrukcję monolityczną, fundamenty i ściany piwnic żelbetowe, ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane (cegła, pustak). Dach konstrukcja stalowa, kryty blachą. Powierzchnia użytkowa (Sz. P. Nr2+PS Nr1): 3 716,69 m2 Kubatura budynku (Sz. P. Nr2+PS Nr1): 15 718,00 m3 Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną, odgromową, gazową, wod-kan podłączoną do sieci miejskiej, centralne ogrzewanie (gaz). Instalacja ma rozdział ciepła mieszany, górny w starej części szkoły oraz w sali gimnastycznej, dolny w pozostałej części obiektu. Rury na poziomie piwnic izolowane otuliną Thermateflex oraz otuliną z wełny mineralnej w płaszczu gipsowo-jutowym. Instalacja zabezpieczona naczyniem wyrównawczym zlokalizowanym na poddaszu, oddzielnie dla kotłów c.o. i ciepłej wody użytkowej. Sieć wyprowadzona z kolektorów DN 80 zlokalizowanych w kotłowni. Instalacja wykonana z rur stalowych czarnych, urządzenia grzewcze grzejniki żeliwne typu T-1 TA-1, grzejniki rurowe gładkie oraz ożebrowane. Kotłownia gazowa zlokalizowana jest w segmencie B w piwnicy. Aktualnie kotłownia wyposażona jest w dwa kotły gazowe o łącznej mocy 420 kW oraz w kocioł BMK 64 kW dla c.w.u. Instalacja ciepłownicza posiada regulację pogodową. Regulacja temperatury wody zasilającej zład odbywa się sterownikami pogodowymi firmy Lumel RG-14, poprzez nastawy automatyki. Na terenie kotłowni zlokalizowano kolektory zasilający i powrotny DN80. Uzupełnienie wody w zładzie wykonano z sieci wody pitnej poprzez zawór ręczny. Na przewodzie wody zimnej zabudowano wodomierz skrzydełkowy do pomiaru ilości wody uzupełniającej. Układ pompowy zrealizowano w 2003 roku. Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Ciągła i nieprzerwana dostawa ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania (sezon grzewczy) i ciepłej wody użytkowej z lokalnej kotłowni gazowej mieszczącej się w piwnicy budynku Szkoły Podstawowej Nr 2. W budynku szkoły mieści się również Przedszkole Samorządowe Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi, któremu należy zapewnić dostawę ciepła dla c.o. i c.w.u. 2)Dostawa ciepła na potrzeby ogrzewania budynku jest okresowa i związana z czynnikiem pogodowym (tj. sezonem grzewczym). Termin rozpoczęcia i zakończenia sezonu grzewczego ustalany będzie każdorazowo z Zamawiającym w formie pisemnej. 3)Dostawa ciepła powinna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami - ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami. 4)Ustalenie Taryfy dla ciepła dla budynku na zasadach wynikających z przepisów Prawo energetyczne oraz wydanych na jego podstawie rozporządzeń, w szczególności z rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2006 r. (Dz. U. Nr 193, poz. 1423) w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło, z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemów ciepłowniczych (Dz. U. Nr 16, poz. 92). 5)Pomiar ilości dostarczonego ciepła (odrębnie c.o. i c.w.u.) oraz jego rozliczenie z Zamawiającym, w rozbiciu na c.w.u. i c.o., na podstawie zamontowanych liczników, oddzielnie dla szkoły i przedszkola (na jednej fakturze). 6)Wykonawca będzie dostarczał energię zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi oraz posiadanymi koncesjami. 7)Wykonawca na swój koszt i we własnym zakresie dostosuje pomieszczenie kotłowni do wymogów zapewniających odpowiednie ogrzewanie budynku szkoły i przedszkola, w zakresie umożliwiającym wykonanie zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Minimalny zakres prac adaptacyjnych: demontaż istniejących, zużytych technicznie kotłów, zakup, dostawa i montaż kotłów umożliwiających wytworzenie odpowiedniej ilości ciepła potrzebnego do ogrzania ww. budynku, c.w.u. na potrzeby szkoły i przedszkola, wzmocnienie, zabezpieczenie lub przebudowa komina, zgodnie z przepisami, montaż miernika ciepła, podłączenie do istniejącej instalacji (gazowej), inne niezbędne prace. 8)Technologia kotłowni ma zostać tak zaplanowana i wykonana (zgodnie z przepisami RM Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dn. 12.04.2002. - Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.), aby zapewniała pełne bezpieczeństwo pracy, należy ją podłączyć do istniejącej instalacji gazowej, aby zapewniała należyte działanie i bezpieczeństwo oraz możliwość odczytu ilości wytworzonego ciepła w GJ - licznik ciepła. 9)Kotły gazowe w kotłowni należy dobrać o odpowiedniej mocy zdolnej do ogrzania istniejącej kubatury. Jeden z kotłów powinien pracować dla dostawy ciepłej wody. 10)Podgrzewacz wody oraz kotły, które zostaną zamontowane, powinny posiadać decyzję z Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację zgodnie z ustawą z dnia 21.12.2000r. (Dz. U. nr 122 poz. 1321)o dozorze technicznym. 11)Kotły winny być wyposażone w automatykę umożliwiającą obsługę zaprojektowanej kotłowni i realizację następujących funkcji: zaspokojenie potrzeb grzewczych budynku ze sterowaniem 3 obiegami grzewczymi z zaworami mieszającymi, przygotowanie ciepłej wody użytkowej w systemie zbiornikowym i sterowanie pompą cyrkulacji c.w.u., regulacja temperatury zasilania w zależności od temperatury zewnętrznej oraz współpraca z regulatorem temperatury wewnętrznej. 12)Wykonawca - dostawca energii cieplnej opracuje projekt powykonawczy adaptacji kotłowni, uzyska wszystkie określone obowiązującymi przepisami opinie i uzgodnienia oraz pozwolenie z niezbędnym wyposażeniem, a następnie uzyska pozwolenie na jej użytkowanie. 13)Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny będzie dokonywał wszystkich czynności związanych z obsługą i eksploatacją kotłowni (kontrole, konserwacje urządzeń technologicznych, przewodów kominowych i instalacji nawiewno-wywiewnej, naprawy, zapewnienie wykwalifikowanych pracowników obsługi kotłowni itp.). Eksploatacja i obsługa kotłowni prowadzona będzie wyłącznie przez osoby posiadające wymagane przepisami prawa świadectwa kwalifikacyjne. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży kserokopię uprawnień dla pracownikaów obsługującegoych kotłownię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 14)Zamawiający oświadcza, że działa w imieniu właściciela budynku, w którym będzie zlokalizowana kotłownia oraz oświadcza, że właściciel wyraża zgodę na użytkowanie przez Wykonawcę pomieszczenia kotłowni. Zgoda może być udzielona w formie pisemnej, na wniosek Wykonawcy. 15)Wykonawca będzie ponosił miesięczne opłaty związane z wynajęciem pomieszczenia kotłowni znajdującego się w budynku szkoły (na najem zostanie zawarta odrębną umowa). Opłata za najem ustalana będzie wg obowiązujących stawek zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza. 16)Wykonawca przejmie prawa i obowiązki z umów na dostawę gazu ziemnego do budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Libiążu zawartej z PGNiG. 17)Szacowane roczne zużycie ciepła wynosi ok. 2500 GJ, powierzchnia użytkowa - 3.716,69 m2, kubatura - 15.718,00 m3, aktualne źródło ciepła - dwa kotły gazowe BMK2*105kW o łącznej mocy 420 kW oraz jeden kocioł BMK 64 kW dla c.w.u. 18)Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany wartości 1GJ na podstawie zatwierdzonej przez Urząd Regulacji Energetyki taryfy na ciepło, za zgodą Zamawiającego. 19)Po okresie 3 lat urządzenia znajdujące się w kotłowni przechodzą na własność Gminy. 20)Zaleca się dokonanie wizji lokalnej budynku i kotłowni, ponieważ na Wykonawcy ciąży obowiązek odpowiedniego doboru kotłów i dostosowania kotłowni tak, aby zapewnić właściwą realizację przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a)posiadają koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, b)posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a)posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami w rozdziale V siwz, na podstawie formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymaga złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.a) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (koncesja wydana przez Prezesa URE wymagana ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne - Dz. U. z 2006r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.). b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument powinien opiewać na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku wyboru jego oferty, przedłużyć polisę na cały okres objęty zamówieniem oraz przedłożyć kolejną polisę Zamawiającemu w przypadku zakończenia okresu ubezpieczenia. 3.Oświadczenie o spełnieniu wymogów udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2 do siwz). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/libiaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach