Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ogłasza przetarg
- Adres: 14200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 896 449 601 , fax. 896 492 425
- Data zamieszczenia: 2019-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
ul. Gen. Wł. Andersa 3
14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 896 449 601, fax. 896 492 425
REGON: 51087919600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ilawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa endoprotez stawu kolanowego, implantów chirurgicznych, siatek, pinów do artrodez oraz zestawów do szycia łąkotek z podziałem na 6 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu kolanowego, implantów chirurgicznych, siatek, pinów do artrodez oraz zestawów do szycia łąkotek z podziałem na 6 pakietów dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 5/2019) Część nr 1 IMPLANTY CHIRURGICZNE Część nr 2 ENDOPROTEZA JEDNOPRZEDZIAŁOWA STAWU KOLANOWEGO DO ZASTOSOWANIA DLA PRZEDZIAŁU PRZYŚRODKOWEGO I BOCZNEGO DLA KOLAN LEWYCH I PRAWYCH Część nr 3 ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO Część nr 4 ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTEK Część nr 5 MEMBRANY Część nr 6 BIOWCHŁANIALNE PINY DO ARTRODEZ Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części. Liczba części – 6 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale XVIII SIWZ oraz w załączniku nr 2 Formularz cenowy. 2. Kody CPV: 33183200-8 Protezy ortopedyczne 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33184100-4 - Implanty chirurgiczne 33141770-8 -Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Obowiązki Wykonawcy : Część nr 1 IMPLANTY CHIRURGICZNE 1. Wykonawca wypożyczy na czas trwania umowy instrumentarium niezbędne do zaimplantowania. 2. Wykonawca zapewni serwis instrumentarium przez okres trwania umowy . 3. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy ( bank implantów) w pełnym zakresie wymiarowym. 4. Wykonawca naprawi uszkodzone elementy instrumentarium oraz wymieni zużyte lub uszkodzone elementy instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od zgłoszenia (koszt naprawy, wymiany wliczony w cenę implantów). 5. Wykonawca dostarczy elementy składowe depozytu oraz użyczone instrumentarium w terminie do 2 tygodni od dnia podpisania umowy. 6. Zamawiający wymaga szkolenia personelu w zakresie technik operacyjnych z zastosowaniem zamawianych implantów udokumentowanego certyfikatem i punktami szkoleniowymi 7. Koszt wypożyczenia instrumentarium, serwisu, depozytu, napraw i szkoleń wliczony w cenę implantów. 8. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu potwierdzającego możliwość wykonania badania TK i rezonansu magnetycznego z dostarczanymi implantami. Część nr 2 ENDOPROTEZA JEDNOPRZEDZIAŁOWA STAWU KOLANOWEGO DO ZASTOSOWANIA DLA PRZEDZIAŁU PRZYŚRODKOWEGO I BOCZNEGO DLA KOLAN LEWYCH I PRAWYCH 1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2. Wypożyczenie na czas trwania umowy piły oraz wiertarki akumulatorowej, niezbędnych do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w czasie nieprzekraczającym 48 godzin, wliczone w cenę endoprotez). 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi(pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Szkolenie personelu w zakresie procedur i technik operacyjnych Część nr 3 ENDOPROTEZA STAWU KOLANOWEGO 1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie wypożyczonego instrumentarium oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia, wliczone w cenę endoprotez). 2. Wypożyczenie na czas trwania umowy piły oraz wiertarki akumulatorowej, niezbędnych do implantacji n/w endoprotez(koszt wypożyczenia, naprawa i ostrzenie oraz wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w czasie nieprzekraczającym 48 godzin, wliczone w cenę endoprotez). 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi (pełny zakres rozmiarów wymaganych przez zamawiającego) wszystkich elementów składowych endoprotezy. 4. Szkolenie personelu w zakresie procedur i technik operacyjnych. Część nr 4 ZESTAW DO SZYCIA ŁĄKOTEK 1. Wykonawca utworzy depozyt u odbiorcy elementów składowych szwu łąkotkowego w ilości 2 typoszeregów- pełen zakres rozmiarów wymaganych przez Zamawiającego. Część nr 6 BIOWCHŁANIALNE PINY DO ARTRODEZ 1. Wypożyczenie na czas trwania umowy instrumentarium do implantacji n/w pinów. 2. Wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium w czasie nieprzekraczającym 48 godz. od zgłoszenia. 3. Utworzenie depozytu u zamawiającego, w skład którego wchodzi po 2 typoszeregi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty wymagane 1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych
Dodano: 2023-03-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę protez do wykonywania zabiegów ortopedycznych
Dodano: 2020-01-30 - System implantów rosnących dla dzieci z deformacjami wczesnodziecięcymi, kaniule artroskopowe, drut Kirshnera, kotwice do barku.
Dodano: 2018-07-03 - Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych.
Dodano: 2018-02-08 - Dostawa protez stawów oraz akcesoriów rewizyjnych
Dodano: 2017-10-19 - Dostawa endoprotez i implantów ortopedycznych
Dodano: 2017-02-09