Przetargi.pl
Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego dla Straży miejskiej w Łodzi.

Straż Miejska w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90119 Łódź, ul. Kilińskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 250 22 28 , fax. 42 250 22 32
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska w Łodzi
    ul. Kilińskiego 81
    90119 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 250 22 28, fax. 42 250 22 32
    REGON: 47000614500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.strazmiejska.lodz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego dla Straży miejskiej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego dla Straży Miejskiej w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji „Opis przedmiotu zamówienia” (dalej „Załącznik nr 1”). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na poszczególne części, na które został podzielony przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na czternaście części: 1) Część nr 1 - Czapka letnia baseball – 150 szt. (CPV 18.44.33.20-5); 2) Część nr 2 - Czapka dziana, wełniana – 100 szt. (CPV 18.44.33.20-5); 3) Część nr 3 - Spodnie specjalne – 170 szt. (CPV 18.23.40.00-8); 4) Część nr 4 - Koszulka typu „Polo” – 300 szt. (CPV 18.33.30.00-2); 5) Część nr 5 - Kamizelka operacyjna – 100 szt. (CPV 35.11.34.30-2); 6) Część nr 6 - Kurtka uniwersalna z podpinką – 50 szt. (CPV 18.22.32.00-0); 7) Część nr 7 - Pas główny skórzany – 40 szt. (CPV 18.42.50.00-4); 8) Część nr 8 - Buty całoroczne tzw. skoczki – 200 par (CPV 18.81.50.00-5); 9) Część nr 9 - Bluza „Polar” – 150 szt. (CPV 18.20.00.00-1); 10) Część nr 10 - Rękawiczki zimowe – 70 par (CPV 18.42.40.00-7); 11) Część nr 11 - Spodnie garnizonowe – 100 szt. (CPV 18.23.40.00-8); 12) Część nr 12 - Półbuty męskie – 100 par (CPV 18.81.50.00-5); 13) Część nr 13 - Półbuty damskie – 10 par (CPV 18.81.50.00-5); 14) Część nr 14 - Kamizelka odblaskowa – 100 szt. (CPV 18.23.54.00-9); Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis asortymentu składającego się na poszczególne części zawiera Załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane elementy umundurowania były zgodne z opisem zawartym w Załączniku nr 1. 4. Celem potwierdzenia zgodności oferowanych elementów umundurowania z wymaganiami zamawiającego oraz dokonania ich oceny jakościowej, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory (próbki) oferowanych elementów umundurowania, wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, o których mowa w Załączniku nr 1 w ilości min. 1 szt. z każdej pozycji części, której dotyczy składana oferta pod rygorem odrzucenia oferty. 5. Wzory (próbki) przedstawione do przetargu zostaną zwrócone wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane - na ich pisemny wniosek (również faks) - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Koszty zwrotu wzorów ponosi Wykonawca. 6. Wzory (próbki) załączone do ofert złożonych przez Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane, zostaną im zwrócone na pisemny wniosek (również fax, e-mail). Koszty zwrotu wzorów ponosi Wykonawca. 7. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie. 8. Ponadto Zamawiający informuje, że przykłady posiadanych przez Straż Miejską elementów umundurowania w celach poglądowych, można oglądać w dni robocze w godz. 8:00 do godz. 15:00, w magazynie Straży Miejskiej w Łodzi przy ul. Rydla 19 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. W sprawie udostępniania przykładowych elementów umundurowania należy kontaktować się z p. Sławomirem Wilkiem pod numerem tel.: 42 250 22 19. 9. Oferty wariantowe, częściowe: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba zadań 14. 10. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. 11. Zamawiający nie wyklucza powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił w n/w Zadaniach gwarancji nie mniejszej niż: a) W Zadaniu nr 1 – 12 miesięcy b) W Zadaniu nr 2 – 12 miesięcy c) W Zadaniu nr 3 – 12 miesięcy d) W Zadaniu nr 4 – 12 miesięcy e) W Zadaniu nr 5 – 12 miesięcy f) W Zadaniu nr 6 – 24 miesiące g) W Zadaniu nr 7 – 12 miesięcy h) W Zadaniu nr 8 – 12 miesięcy i) W Zadaniu nr 9 – 12 miesięcy j) W Zadaniu nr 10 – 12 miesięcy k) W Zadaniu nr 11 – 12 miesięcy l) W Zadaniu nr 12 – 12 miesięcy m) W Zadaniu nr 13 – 12 miesięcy n) W Zadaniu nr 14 – 12 miesięcy Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru elementów umundurowania. 13. Miejsce dostawy: obiekt Straży Miejskiej w Łodzi, Łódź ul. Rydla 19.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18443320-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: A. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda: 1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); 4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); 5) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności (w formie oryginału); 6) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (w formie oryginału); 7) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716) (w formie oryginału); 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 4. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt VI.2 lit. A. SIWZ składa odpowiednio: - ppkt 1) informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkanie ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - ppkt 2) - 4) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium RP w odniesieniu do osoby, mającej miejsce zamieszkania poza terytorium RP, której dotyczy dokument wskazany w pkt VI.2 lit. A. ppkt 1) składa ten dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa pkt VI.4 ppkt 1) lit. a) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI.4 ppkt 1) lit. b) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe terminy stosuje się odpowiednio do pkt VI.4 ppkt 2) SIWZ. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt VI.1 ppkt 1), pkt VI.2 lit. A. i pkt VI.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie 2) Oświadczenie wymienione w pkt VI.1 ppkt 2), formularz oferty oraz opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt VI.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony w pkt VI.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI.2 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 10. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VI SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) niniejszej SIWZ zobowiązani są oni wykazać łączne spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną