Przetargi.pl
Dostawa elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW Zamość

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6381053, 6386639 , fax. 084 6386639
  • Data zamieszczenia: 2011-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu
    ul. Peowiaków 7 7
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6381053, 6386639, fax. 084 6386639
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zamówienie obejmuje dostawę elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy 2.Dostarczone znaki drogowe powinny posiadać cechy konstrukcyjno - użytkowe oraz spełniać wymogi zawarte w SST na dostawę elementów oznakowania pionowego stanowiącej załącznik nr 2 do umowy , a w szczególności a) Tarcze znaków drogowych typ A, B, i C wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości minimum 1,25 mm z podwójnie giętą krawędzią, wzmocnione w tylnej części profilem usztywniająco - montażowym służącym do mocowania uchwytów . b) Znaki informacyjne , kierunku i miejscowości typ D i E oraz tabliczki pod znaki drogowe typ T powinny być wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo o grubości min. 1,25 mm . Podwójnie gięte krawędzie obwodu tarczy powinny mieć szerokość pasma min 25 mm , w zagięciach należy wykonać otwory na śruby do montażu uchwytów przystosowanych do mocowania tych znaków do słupków . c) Lico znaków powinno być wykonane z foli odblaskowej typu (1) , za wyjątkiem znaków wyszczególnionych w pozycji 1 ,2 i 3 załącznika nr 1 , gdzie obowiązuje stosowanie folii odblaskowej typu (2) . Wszystkie typy z 7 - letnim okresem gwarancji . d) Elementy mocujące - uchwyty wykonane z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo przystosowane do mocowania do konstrukcji wsporczych ( słupków ) o średnicach od 45 do 65 mm , oraz wyposażone w specjalne podkładki w formie miseczki , utrudniające demontaż znaku przez osoby niepowołane 3. Elementy oznakowania, wyszczególnione w zał. nr 1, powinny być wykonane zgodnie z przepisami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. ( Dz. U. nr 220 poz. 2181 z późniejszymi zmianami ) ( Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach) Załącznik od nr 1 - 4 4. Dostarczone elementy oznakowania powinny mieć aprobatę techniczną wydaną przez IBDiM 5.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie materiały i środki transportowe niezbędne do realizacji zamówienia. 6.Rozładunek znaków w miejscu składowania należy do zamawiającego . 7. Ceny jednostkowe poszczególnych elementów oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego określone w kosztorysie ofertowym zawierają koszty dostawy do poszczególnych Obwodów Drogowych. 8.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( wzór zał. G ) 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego ( art. 30 ust. 5 ustawy) . Wartość zamówienia 74 677,22 zł netto .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/zdw/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach