Przetargi.pl
Dostawa elementów odblaskowych typu wilcze oczy dla RDW w Chojnie.

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Szczecińska 31
    75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
    REGON: 33096113200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzdw.koszalin.pl/html/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu województwa zachodniopomorskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów odblaskowych typu wilcze oczy dla RDW w Chojnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów odblaskowych typu wilcze oczy dla RDW w Chojnie. 2. Zamawiający poprzez sformułowanie „dostawa” rozumie sprzedaż elementów odblaskowych typu wilcze oczy na podstawie protokolarnego przekazania asortymentu z niezbędnymi dokumentami tj. aprobaty techniczne, krajowe deklaracje zgodności i dostarczenie do siedziby RDW w Chojnie wraz z ze spisaniem protokołu przekazania. Do czasu podpisania ostatecznego protokołu odbioru elementów odblaskowych typu wilcze oczy szkody powstałe w trakcie transportu usuwa na swój koszt sprzedający. 3. Tabelaryczne zestawienie zakresu dostawy, szczegółowe wymagania techniczne i jakościowe, miejsce dostarczenia oraz zasady odbioru wyrobów zawarte są w Rozdziale „C” SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928470-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (stanowiący Załącznik 1 do rozdziału B SIWZ); 2) Formularz cenowy (stanowiący załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 4) Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Wykonawcy składający wspólną ofertę muszą złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną