Przetargi.pl
Dostawa elementów infrastruktury sieciowej wraz montażem, konfiguracją i wdrożeniem dla potrzeb Pracowni Filmu Animowanego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów infrastruktury sieciowej wraz montażem, konfiguracją i wdrożeniem dla potrzeb Pracowni Filmu Animowanego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów infrastruktury sieciowej wraz montażem, konfiguracją i wdrożeniem dla potrzeb Pracowni Filmu Animowanego Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w tym: 1) przełącznik POE+ z możliwością podłączenia minimum 4 wkładek światłowodowych 10G, pozostałe porty 1G(3-letnie wsparcie producenta): 2 sztuki; 2) przełącznik dostępowy 1G 48 portów (3-letnie wsparcie producenta): 2 sztuki; 3) macierz na 12 dysków, możliwością instalacji minimum 2 wkładek SFP1J10G, dyskami 4 x 1TBSATA3SSD, 8 x HDD8TBHDD6Gb/s SATAoraz szynami do montażu w szafie krosowniczej 19”: 1 sztuka; 4) punkt dostępu sieci bezprzewodowej z licencjami do posiadanego przez zamawiającego kontrolera WLC2504: 5 sztuk 5) przełącznica światłowodowa do szafy krosowniczej 19” ze złączami 1JLC (ilość modułów zgodna z ilością włókien światłowodu instalowanego jako połączenie PPD1 – PPD2): 2 sztuki; 6) 6 wkładek światłowodowych 10GB, zgodnych z dostarczanym sprzętem (4 szt. do przełączników z pkt 1, 2 szt do macierzy z pkt 3); 7) 6 patchcordów światłowodowych 1J10Gze złączami LC (4 szt: krosownica światłowodowa – dostarczone wkładki światłowodowe, 2 szt: wkładki światłowodowe w przełączniku – wkładki światłowodowe w macierzy); 8) połączenie światłowodem (50m) punktów dystrybucyjnych (PPD1 – PPD2) w budynku: minimum 8 włókien jednomodowych10G, montaż krosownic światłowodowych w PPD1 oraz PPD2, ułożenie światłowodu w istniejących korytach, odległość ok. 80m, podłączenie włókien zainstalowanego światłowodu do złączy w krosownicach; 9) montaż przełączników 3 szt. w PPD1, 1 szt. w PPD2, montaż macierzy w PPD2; 10) dostawa i montaż: 3 szt. organizerów kabli do szafy 19”, 80 szt. patchcordów (uporządkowanie okablowania w PPD1, krosowanie w PPD2), do krosowania odpowiednich typów urządzeń należy użyć odpowiednich kolorów; 11) konfiguracja przełączników/macierzy/AP/WLC (oraz ew. rekonfiguracja istniejących elementów infrastruktury teleinformatycznej) zgodnie z polityką przyjętą u Zamawiającego, Dostawa obejmuje w szczególności: a. transport sprzętu na koszt Wykonawcy, b. rozładunek, wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. c. montaż, konfigurację, wdrożenie przedmiotu zamówienia; d. przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób wyznaczonych przez Zamawiającego składającego się z części teoretycznej i praktycznej, na terenie Krakowa, w siedzibie Zamawiającego w wymiarze 8 godzin zegarowych; e. sporządzenie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej zawierającej: budowę aktualnej topologii, numerację i nazewnictwo VLAN, podział adresacji na podsieci oraz adresację wszystkich urządzeń sieciowych i serwerów; f. podpisanie protokołu odbioru przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika/ przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu - załącznik do wzoru umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ „Formularz cenowo - przedmiotowy” oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest budynek przy ul. Karmelickiej 16 w Krakowie, w którym mieści się Pracownia Filmu Animowanego - Wydział Grafiki Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Ofertę stanowią: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 1A do SIWZ – formularz cenowo - przedmiotowy według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); . Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) zostały opisane w rozdz. VII pkt. 4.1) SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć: 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy zawsze wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach