Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 65-454 Zielona Góra, ul. Generała Władysława Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48 68 4560700 , fax. 68 456 07 01
- Data zamieszczenia: 2018-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. +48 68 4560700, fax. 68 456 07 01
REGON: 001020884 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubuskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-zielonej-gorze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów infrastruktury informatycznej, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: 1. Część I – Serwery: 1) Serwer – 2 sztuki, Serwer – 1 sztuka (prawo opcji) 2) Macierz dyskowa (NAS) – 1 sztuka, 3) Serwer wysokiej dostępności (klaster HA) do dystrybucji oprogramowania Git (składający się z 2 fizycznych serwerów o identycznych parametrach) - 1 sztuka. 2. Część II – Sprzęt sieciowy: 1) Przełącznik sieciowy – 4 sztuki, 2) Szafa serwerowa z wyposażeniem – 1 sztuka, 3) Przełącznik sieciowy – 2 sztuki, 4) Przełącznik sieciowy – 3 sztuki. 3. Część III – Oprogramowanie: 1) System operacyjny (Microsoft Windows Server 2016) – 1 sztuka, 2) Oprogramowanie (Microsoft Office 2016) – 49 sztuk, 3) Oprogramowanie (Visual Studio 2017 Professional) – 3 sztuki, 4) Oprogramowanie (DevExpress ASP.NET) – 3 sztuki, 5) Oprogramowanie (Oprogramowanie Altova 2018 Professional lub równoważne) – 5 sztuk, 6) Oprogramowanie – (Oprogramowanie Altova 2018 Enterprise lub równoważne) - 1 sztuka. 4. Część IV – Sprzęt komputerowy: 1) Komputery AIO – 5 sztuk, 2) Laptopy 15’ – 10 sztuk, 3) Laptopy 17’– 5 sztuk, 4) Tablet – 1 sztuka, 5) Drukarki mobilne z dodatkowym zasilaniem – 5 sztuk, 6) UPS serwerowy – 1 sztuka. 5. Część V – Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. 6. Część VI – Baterie do UPS. 3.4 Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji dotyczy wyłącznie Serwera – 1 szt. w „Części I Serwery” zamówienia. Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji. Uruchomienie opcji uzależnione jest od możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o tym, czy i w jakim zakresie skorzysta z opcji, jednak nie później niż do dnia 17 grudnia 2018 r. 3.5 Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia powinien posiadać parametry nie gorsze niż określone w Załącznikach 2.1-2.6 do SIWZ. 3.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają Arkusze wyceny stanowiące Załączniki 2.1-2.6 do SIWZ oraz odrębne dla poszczególnych Części zamówienia projekty umów, do których podpisania będą zobowiązani Wykonawcy, których oferty zostaną wybrane, stanowiące Załączniki 1.1-1.3 do SIWZ. 3.7 Dostawa sprzętu oraz rozładunek powinna odbyć się na koszt dostawcy. Wykaz miejsc dostawy znajduje się w projektach umowy, stanowiących Załączniki 1.1-1.3 do SIWZ. 3.8 Sprzęt ma być fabrycznie nowy, nienoszący znamion użytkowania, wolny od wad, pełnowartościowy, nieregenerowany, nieprefabrykowany i jednorodny w ramach poszczególnych pozycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia, przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp (wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do SIWZ); wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach Projektu Grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukującego i kopiującego
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu pn. Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID – 19
Dodano: 2020-07-17 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-06-30 - Dostawa sprzętu komputerowego dla US Zielona Góra
Dodano: 2019-10-21 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2019-09-30 - Dostawa (sprzedaż, transport, wniesienie oraz instalacja) sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Zielonej Górze
Dodano: 2019-08-27 - Zakup i montaż wyposażenia do projektu pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Lotników Alianckich w Iłowej”
Dodano: 2019-03-15 - Dostawa sprzętu komputerowego i RTV oraz dostawa wyposażenia wraz z montażem w ramach realizacji zadania Rozbudowa i przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi
Dodano: 2018-11-07 - Zakup wyposażenia do projektu pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej im. Lotników Alianckich w Iłowej” oraz „Poprawa infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Iłowa”
Dodano: 2018-10-08