Przetargi.pl
Dostawa elektrod dwubiegunowych, zestawów wkładów wielorazowego użytku do wstrzykiwacza Stellant CT D, portów naczyniowych, j. Obwodów oddechowych pacjenta do respiratora Flight 60, wyrobów medycznych do urodynamiki, igieł do nefrostomii, prowadników Lunderquista, dializatorów suchych z błoną syntetyczną, zestawów linii krwi do hemodializy,kapsuł zasadowych, igieł jednorazowych plastikowych do linii krwi, kaniul dziecięcych i noworodkowych, układów pacjenta do resuscytacji do stanowiska SRN – 10M, akcesoriów zużywalnych do inkubatorów, czujników przepływu do respiratora Babylog 8000, okularków do fototerapii dla noworodków, wyrobó zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, elektrod do badań EMG, wiader na odpady serologiczne, pojemników histopatologicznych, zestawów do drenażu worka osierdziowego, worków do zbiórki moczu, sterylnych zestawów laryngologicznych j.uż., linii pomiarowych CO2 do kardiomonitora FX2000 MD, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, prowadników prostych do zabiegów URS, przyrządów do aspiracji płynów z butelek z zastawką, znaczników tkankowych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, wkładów i złącz do podawania kontrastu oraz filtrów powietrza do inkubatora ATOM w podziale na 30 części

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Terebelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 834 147 296 , fax. 834 147 297
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
    ul. Terebelska 57-65
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 834 147 296, fax. 834 147 297
    REGON: 67670800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elektrod dwubiegunowych, zestawów wkładów wielorazowego użytku do wstrzykiwacza Stellant CT D, portów naczyniowych, j. Obwodów oddechowych pacjenta do respiratora Flight 60, wyrobów medycznych do urodynamiki, igieł do nefrostomii, prowadników Lunderquista, dializatorów suchych z błoną syntetyczną, zestawów linii krwi do hemodializy,kapsuł zasadowych, igieł jednorazowych plastikowych do linii krwi, kaniul dziecięcych i noworodkowych, układów pacjenta do resuscytacji do stanowiska SRN – 10M, akcesoriów zużywalnych do inkubatorów, czujników przepływu do respiratora Babylog 8000, okularków do fototerapii dla noworodków, wyrobó zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, elektrod do badań EMG, wiader na odpady serologiczne, pojemników histopatologicznych, zestawów do drenażu worka osierdziowego, worków do zbiórki moczu, sterylnych zestawów laryngologicznych j.uż., linii pomiarowych CO2 do kardiomonitora FX2000 MD, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, prowadników prostych do zabiegów URS, przyrządów do aspiracji płynów z butelek z zastawką, znaczników tkankowych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, wkładów i złącz do podawania kontrastu oraz filtrów powietrza do inkubatora ATOM w podziale na 30 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa elektrod dwubiegunowych, zestawów wkładów wielorazowego użytku do wstrzykiwacza Stellant CT D, portów naczyniowych, j. Obwodów oddechowych pacjenta do respiratora Flight 60, wyrobów medycznych do urodynamiki, igieł do nefrostomii, prowadników Lunderquista, dializatorów suchych z błoną syntetyczną, zestawów linii krwi do hemodializy,kapsuł zasadowych, igieł jednorazowych plastikowych do linii krwi, kaniul dziecięcych i noworodkowych, układów pacjenta do resuscytacji do stanowiska SRN – 10M, akcesoriów zużywalnych do inkubatorów, czujników przepływu do respiratora Babylog 8000, okularków do fototerapii dla noworodków, wyrobó zużywalnych do intensywnej terapii noworodka, elektrod do badań EMG, wiader na odpady serologiczne, pojemników histopatologicznych, zestawów do drenażu worka osierdziowego, worków do zbiórki moczu, sterylnych zestawów laryngologicznych j.uż., linii pomiarowych CO2 do kardiomonitora FX2000 MD, materiałów eksploatacyjnych do respiratorów Inspiration LS, prowadników prostych do zabiegów URS, przyrządów do aspiracji płynów z butelek z zastawką, znaczników tkankowych, zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych, wkładów i złącz do podawania kontrastu oraz filtrów powietrza do inkubatora ATOM w podziale na 30 części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 – 4 000,00 zł; słownie zł : cztery tysiące; Część 2 – 1 400,00 zł; słownie zł: jeden tysiąc czterysta; Część 3 – 1 000,00 zł; słownie zł: jeden tysiąc; Część 4 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 5 – 400,00 zł; słownie zł: czterysta; Część 6 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 7 – 150,00 zł; słownie zł: sto pięćdziesiąt; Część 8 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 9 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 10 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część11 – 200,00 zł; słownie zł: dwieście; Część 12 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 13 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 14 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 15 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 16 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 17 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 18 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 19 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 20 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 21 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 22 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium; Część 23 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 24 – 300,00 zł; słownie zł: trzysta; Część 25 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 26– 450,00 zł; słownie zł: czterysta pięćdziesiąt; Część 27 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 28 – 100,00 zł; słownie zł: sto; Część 29 – 500,00 zł; słownie zł: pięćset; Część 30 – zamawiający nie żąda wniesienia wadium;
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. OŚWIADCZENIE WSTĘPNE WYKONAWCY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz (oryginał dokumentu). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI A ust. 1 siwz, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. II. INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz (oryginał dokumentu). 2. Wypełnione formularze cenowe, stanowiące załączniki do formularza ofertowego, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz (oryginał dokumentu). 3. Dotyczy części 1 Wypełniony załącznik nr 5(oryginał dokumentu). 4. Folder/katalog/ulotka wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wskazane w rozdz. VI C ust. 1-4 siwz wspólnie. Wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. III. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz (oryginał dokumentu). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018r, poz. 798 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku, gdy od daty podpisania oświadczenia do dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp nastąpi jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy, tj. włączenie do grupy kapitałowej, wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej aktualizacji złożonego w ofercie oświadczenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu z osobna oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. VI D siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach