Przetargi.pl
Dostawa ekogroszku do budynku Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ

Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Karola Świerczewskiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7547500 , fax. 0-75 7547503
  • Data zamieszczenia: 2014-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
    ul. Karola Świerczewskiego 12 12
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7547500, fax. 0-75 7547503
    REGON: 01065062900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sisco.zpir.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ekogroszku do budynku Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę: 180 ton ekogroszek o parametrach (dane techniczne): - Typ węgla - 31.2 - Granulat - 5+25 mm - Asortyment - groszek o zmodyfikowanym składzie ziarnowym Parametry jakościowe: - Wartość opałowa - 26 000 - 26 999 J/kg - Zawartość popiołu - 3,0 - 7,0 % - Zawartość siarki - 0,41 - 0,60 % - Zawartość wilgoci < 11 % na wskazane miejsce w magazynie węglowym Zespołu Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich., ul. Świerczewskiego 12. Dostawa będzie odbywała się partiami po około 10-25 ton, zależnie od konkretnego zlecenia zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ilości węgla dostarczonego w partiach do szpitala.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sisco.zpir.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach