Przetargi.pl
Dostawa dwuczaszowej, bezcieniowej lampy operacyjnej i stołu operacyjnego.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    Szpitalna 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, , fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwuczaszowej, bezcieniowej lampy operacyjnej i stołu operacyjnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 część – Lampa operacyjna CPV: 33167000-8; dostawa 1 szt. dwuczaszowej, (dwukopułowej), bezcieniowej, sufitowej lampy operacyjnej LED ok. 4500K , do sali operacyjnej nr 1 (Chirurgia Ogólna, Ginekologia) z uchwytami wymiennymi z powłoką bakteriobójczą, sterylizowanymi; 2 część – Stół operacyjny CPV: 33192230-3; dostawa stołu operacyjnego, ogólnochirurgicznego wykonanego ze stali nierdzewnej z regulacją wysokości, przechyłów blatu, przejezdną podstawą wraz z wyposażeniem dodatkowym wg. szczegółowej specyfikacji (zał. nr 1 do SIWZ), do sali operacyjnej nr 2 (ortopedycznej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33167000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach