Przetargi.pl
dostawa dwóch sztuk serwerów komunikacji wraz z usługą wdrożenia Rozwiązania dla Centrum Nauki Kopernik, nr sprawy: PO ZP 33 2012 CNK IS

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 596 41 13
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
    00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 596 41 11, fax. 22 596 41 13
    REGON: 14060331300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytycja Kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st. Warszawy pod nr. 2/06

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa dwóch sztuk serwerów komunikacji wraz z usługą wdrożenia Rozwiązania dla Centrum Nauki Kopernik, nr sprawy: PO ZP 33 2012 CNK IS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa dwóch sztuk serwerów komunikacyjnych wraz z usługą wdrożenia Rozwiązania dla Centrum Nauki Kopernik, oprogramowaniem i licencjami oraz serwisem gwarancyjnym, spełniające wymagania Zamawiającego zawarte w Specyfikacji Technicznej. 2. Poszczególne elementy składające się na Przedmiot Zamówienia powinny być fabrycznie nowe, w pełni sprawne, nie regenerowane, nie powystawowe i gotowe do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego. 3. Przedmiot Zamówienia Wybrany Wykonawca dostarczy na własny koszt do miejsca wskazanego w pkt 6. poniżej. 4. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia i rozładowania Urządzeń oraz wykonania usługi wdrożenia Rozwiązania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w pkt. 4 Specyfikacji Technicznej. 5. Wykonawca po zakończeniu wdrożenia Rozwiązania, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru, przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, zawierająca co najmniej: instrukcję instalacji, instrukcję konfiguracji, opis konfiguracji wykonanych w ramach usług wdrożeniowych. 6. Miejscem dostarczenia Urządzeń i wykonania usługi wdrożenia Rozwiązania jest Lokalizacja Zamawiającego. 7. Dostarczenie Urządzeń będzie dokonane jednorazowo. 8. Wybrany Wykonawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie ładunku w trakcie transportu i rozładunku. Szkody powstałe w wyniku niewłaściwego transportu lub rozładunku obciążają Wykonawcę. 9. Okres gwarancji oraz minimalne wymagania gwarancyjne dla Rozwiązania, szczegółowo określają zapisy pkt 2.1.5, pkt. 2.1.28, pkt. 2.1.29, pkt. 2.1.30 albo pkt 3.10 - 3.15 w przypadku zaoferowania Rozwiązania równoważnego Specyfikacji Technicznej. SPECYFIKACJA TECHNICZNA ROZWIĄZANIA 1. Opis przedmiot Zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa dwóch sztuk serwerów komunikacyjnych wraz z usługą wdrożenia Rozwiązania dla Centrum Nauki Kopernik, oprogramowaniem i licencjami oraz serwisem gwarancyjnym, spełniających poniżej wymienione parametry techniczne i wymagania. Lp. Opis 1.1. Dostarczenie 2 szt. (dwóch sztuk) Urządzeń, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 2.1 poniżej lub Urządzeń równoważnych, opisanych w pkt. 3 1.2. Wdrożenie Rozwiązania lub Rozwiązania równoważnego, zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt. 4 2. Dostarczenie Rozwiązania. W Centrum Nauki Kopernik dotychczas funkcjonuje Rozwiązanie oparte na serwerze komunikacji CISCO CallManager w wersji 7.1.3 oparte na sprzęcie: 7816I4. Rozwiązanie musi zapewniać wysoką dostępność m.in. poprzez dwa Urządzenia połączone w klastrze. Rozwiązanie powinno w pełni integrować się z istniejącą infrastrukturą telefoniczną Zamawiającego. 2.1. Elementy wymagane dla Rozwiązania LP Numer produktu Opis produktu Liczba sztuk 2.1.1. MCS7816I5-K9-CMD3A Unified CM 8.6 7816-I5 Appliance, 0 Seats 2szt. 2.1.2. CCX-85-CMBUNDLE-K9 CCX 8.5 5 Seat CCX ENH CM Bundle - AVAILABLE ONLY FOR NEW CM 2szt. 2.1.3. CUCMS-EVAL-K9 CUCMS Monitoring Bundle Evaluation 2szt. 2.1.4. CAB-ACE AC Power Cord (Europe), C13, CEE 7, 1.5M 2szt. 2.1.5. CON-SNT-MC7816I5 SMARTNET 8X5XNBD Unified CM 8.6 7816-I5 Appliance, 0 Seat 6szt. 2.1.6. R-CUCM-USR-LIC Top Level Sku For User License 1szt. 2.1.7. CCX-85-CMBUNDLE-K9 CCX 8.5 5 Seat CCX ENH CM Bundle - AVAILABLE ONLY FOR NEW CM 1szt. 2.1.8. CUCM-PAK Include PAK Auto-expanding PAK for CUCM 1szt. 2.1.9. UCM-7816-86-UKIT CUCM Auto-Expansion Media Kit 1szt. 2.1.10. UCM-7816-UPG-NODE CUCM 7816 Upgrade Node 1szt. 2.1.11. UCSS-UCM-PAK Include PAK Auto-expanding UCSS PAK for CUCM 1szt. 2.1.12. CON-ESW-CUCMUSR ESSENTIAL SW Top Level Sku For User License 3szt. 2.1.13. CON-ESW-MIGCUC87 ESSENTIAL SW Migration to UC Manager Enhanced 363szt. 2.1.14. MIG-CUCM-USR-A Migration to UC Manager Enhanced - Less than 1K Users 121szt. 2.1.15. UCM-7816-86 Unified Communications Manager 8.6 Server Software 1szt. 2.1.16. UCSS-UCM-3-1-A UC Manager Enh UCSS Less than 1K users - 1 user - 3 years 121szt. 2.1.17. L-CUCM-USR-LIC-ADD Top Level Sku For Adding User License 1szt. 2.1.18. CUCM-PAK Include PAK Auto-expanding PAK for CUCM 1szt. 2.1.19. CUCM-USR Include PAK Auto-expanding User for CUCM 360szt. 2.1.20. UCM-7816-NODE CUCM 7816 Node 1szt. 2.1.21. UCSS-UCM-PAK Include PAK Auto-expanding UCSS PAK for CUCM 1szt. 2.1.22. CON-ESW-CUCMUS ESSENTIAL SW Top Level Sku For Adding User License 3szt. 2.1.23. CON-ESW-EUSRA1 ESSENTIAL SW Unified Comm Mgr Enh Sngle User Under 1K 180szt. 2.1.24. LIC-CUCM-USR-A Unified Communications Manager Enhanced Single User-Under 1K 60szt. 2.1.25. UCM-7816-86 Unified Communications Manager 8.6 Server Software 1szt. 2.1.26. UCSS-UCM-3-1-A UC Manager Enh UCSS Less than 1K users - 1 user - 3 years 60szt. 2.1.27. CON-ESW-70CMBU 3szt. 2.1.28. CON-SNTP-16I4CCX1 3szt. 2.1.29. L-UCSS-CCX 1szt. 2.1.30. L-UCSS-CCX-E-3-1 5szt. 3. Rozwiązanie równoważne powinno spełniać co najmniej poniżej wymienione wymagania: LP Wymagania minimalne 3.1. Całość Rozwiązania równoważnego musi składać się z minimum dwóch serwerów pracujących w klastrze składających się na równoważne Rozwiązanie wysokodostępne. 3.2. Pojedynczy serwer, wchodzący w skład Rozwiązania równoważnego, powinien posiadać co najmniej dwa interfejsy sieciowe Gigabit Ethernet 10na100na1000Base-T 3.3. Pojedynczy serwer wchodzący w skład Rozwiązania równoważnego, powinien posiadać pojemność dyskową minimum 250 GB, szybkość obrotów 7200 rpm 3.4. Pojedynczy serwer wchodzący w skład Rozwiązania równoważnego, powinien posiadać zasilacz przystosowany do zasilania 230V AC 3.5. Pojedynczy serwer wchodzący w skład Rozwiązania równoważnego, musi mieć możliwość montażu w szafie 19calowej i posiadać wysokość nie większą niż 1U 3.6. Rozwiązanie równoważne musi dawać możliwość obsłużenia nie mniej niż 500 telefonów IP (przez pojedynczy serwer) bez konieczności zakupu dodatkowych licencji. Wszelkie niezbędne licencję muszą być dostarczone przez Wykonawcę. 3.7. Dostarczone Rozwiązanie równoważne musi być obsługiwane poprzez bramę głosową sieci PSTN Zamawiającego. Wszelkie prace niezbędne do rekonfiguracji bramy głosowej PSTN Zamawiającego będą realizowane przez Wykonawcę. Brama głosowa PSTN Zamawiającego to CISCO 2911 o konfiguracji: Karta: VWIC2-2MFT-T1naE1, Karta: PVDM3-64, Wersja IOS: 15.0(1)M2. Łączność serwerem komunikacji poprzez protokół MGCP lub lepszy. Rozwiązanie równoważne musi współpracować z ww. bramą głosową bez konieczności zakupu dodatkowych licencji. Wszelkie niezbędne licencję muszą być dostarczone przez Wykonawcę. 3.8. Dostarczone Rozwiązanie równoważne musi być obsługiwane poprzez telefony, które posiada Zamawiający, tj: telefony CISCO 7911, 7925, 7931, 7975, 7942,7965, Linksys. Telefony CISCO Zamawiającego muszą być obsługiwane poprzez serwer komunikacji bez konieczności ich ręcznej konfiguracji np. przez protokół: SCCP lub lepszy. 3.9. Dostarczone Rozwiązanie równoważne musi być w pełni kompatybilne z rozwiązaniem infolinii Zamawiającego, opartym na CISCO Unified Contact Center Express w wersji 7.0(1). 3.10. Dostarczane Rozwiązanie równoważne musi być objęte minimum. 36-miesięcznym (trzydziestosześcio miesięcznym) serwisem opartym na serwisie producenta Rozwiązania równoważnego, świadczonym w reżimie 8x5xNBD 3.11. Dostęp do wsparcia technicznego producenta(tów) poszczególnych części Rozwiązania równoważnego w trybie 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Udostępnione wsparcie techniczne powinno zapewniać co najmniej przeglądanie baz wiedzy producenta oferowanego Rozwiązania równoważnego. 3.12. Dostęp do aktualizacji oprogramowania wdrożonego Rozwiązania równoważnego. 3.13. Profilaktyczna wymiana uszkodzonego Rozwiązania równoważnego. Zgłoszenie uszkodzenia będzie realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. Dostarczenie Rozwiązania równoważnego na podmianę powinno nastąpić najdalej następnego dnia roboczego, od chwili zidentyfikowania elementów podlegających wymianie. 3.14. Gwarancja musi być oparta o świadczenia gwarancyjne i pakiety serwisowe producenta, niezależnie od statusu partnerskiego Wykonawcy. 3.15. Zaoferowane pakiety serwisowe muszą zapewniać bezpośrednie zgłoszenie awarii do producenta przez cały okres trwania gwarancji. 4. Usługa wdrożenia Rozwiązania: Całość Rozwiązania powinna zostać zainstalowana, skonfigurowana, wdrożona i uruchomiona według uzgodnień z Zamawiającym, zgodnie z jego wymogami i przy jego współudziale. LP Wdrożenie 4.1. Usługa instalacji będzie obejmowała: podłączenie, fizyczną instalację Urządzeń i oprogramowania w siedzibie Zmawiającego. 4.2. Wykonawca przedstawi harmonogram prac konfiguracyjnych oraz wdrożeniowych, który nie będzie utrudniał pracy użytkownikom aktualnie eksploatowanego przez Zamawiającego systemu komunikacji głosowej oraz będzie uwzględniał godziny, w których te prace mogą być prowadzone tj. poza godzinami pracy Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach od 21:00 do 5:00 rano. 4.3. Harmonogram prac zostanie ustalony w drodze roboczej wraz z Zamawiającym oraz zostanie przez niego zaakceptowany. 4.4. Wykonawca po zakończeniu wdrożenia przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą wdrożenia Rozwiązania, zawierająca co najmniej: instrukcję instalacji, instrukcję konfiguracji, opis konfiguracji wykonanych w ramach usług wdrożeniowych. 4.5. Zakres prac będzie obejmował: a.Rozbudowę systemu telefonii IP w celu budowy redundantnego klastra, składającego się z dwóch serwerów CUCM w wersji 8.6 lub rozwiązania równoważnego b.Rekonfiguracje urządzeń telefonii IP. Po utworzeniu klastra CUCM lub klastra rozwiązania równoważnego c Migracja konfiguracji, danych oraz licencji na nowe serwery w wersji 8.6 lub rozwiązania równoważnego d Podniesienie pracującego systemu contact center do wersji kompatybilnej z systemem telefonii IP w wersji 8.6 e Modyfikacje konfiguracji UCCX na potrzeby pracy redundantnego klastra CUCM lub rozwiązania równoważnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325512002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, gdy zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert, tj. przed dniem 9 lipca 2012 r. przed godz. 15:30. 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do Oferty w sposób umożliwiający jego odłączenie oraz zwrócenie Wykonawcy. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy Oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego Oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 poniżej. 8. Wykonawcy, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał Ofertę przed upływem terminu składania Ofert. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana: a. odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie, b. nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, c. zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kopernik.org.pl/nc/o-centrum/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach