Powiat Prudnicki ogłasza przetarg
- Adres: 48200 Prudnik, ul. Kościuszki
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 381 700 , fax. 77 543 22 15
- Data zamieszczenia: 2018-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Prudnicki
ul. Kościuszki 76
48200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 774 381 700, fax. 77 543 22 15
REGON: 53141260000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch samochodów (mikrobusów 9-cio osobowych) do przewozu osób niepełnosprawnych dla jednostek Powiatu Prudnickiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów ( mikrobusów 9-cio miejscowych) wyprodukowanych w 2018r. do przewozu osób niepełnosprawnych dla jednostek Powiatu Prudnickiego, w ramach Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami III dofinansowany ze środków PFRON w ramach umowy nr WRR/000101/08/D – z podziałem na 2 części: Część 1 - Dostawa samochodu (mikrobus 9-mejscowy) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Prudniku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Część 2 – Dostawa samochodu (mikrobus 9-mejscowy) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Głogówku z windą dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1 siwz tj. o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Ponadto Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia ( w oryginale), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa samochodu osobowego w ramach zadania pn. „Zakup samochodu służbowego”.
Dodano: 2024-03-25 - Zakup samochodu do dowożenia dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
Dodano: 2024-02-29 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu bus przeznaczonego do przewozu max. 9 osób łącznie z kierowcą dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. E. Smołki w Opolu
Dodano: 2024-01-31 - Dostawa samochodu elektrycznego.
Dodano: 2023-11-16 - Zakup 1 mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w tym na wózku inwalidzkim dla Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Emilii Plater w Kluczborku
Dodano: 2023-11-10 - Dostawa samochodu osobowego.
Dodano: 2023-10-25 - WIW.DA.272.19.2023 - Zakup samochodu osobowego dla WIW w Opolu
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa samochodu osobowego.
Dodano: 2023-10-03 - Zakup fabrycznie nowego busa osobowego dla max. 9 osób
Dodano: 2023-09-25 - WIW.DA.272.13.2023 - Zakup samochodu osobowego typu kombi dla WIW w Opolu.
Dodano: 2023-09-20