Przetargi.pl
Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów ratunkowych typu C wraz z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48(54)2828001 , fax. +48(54)2828002
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
    Słowackiego 18
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48(54)2828001, fax. +48(54)2828002
    REGON: 911344332
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów ratunkowych typu C wraz z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, dwóch fabrycznie nowych ambulansów ratunkowych typu C z wyposażeniem medycznym dla Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. 1.2. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki dla samochodu bazowego, wyposażenia medycznego oraz przedziału medycznego ambulansu typu C, zawarta jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi. 1.3. Oferowany ambulans musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający świadectwo homologacji WE na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami ambulansu). Do zakupionego pojazdu musi być dołączona także inna wymagana dokumentacja (instrukcja użytkowania i obsługi, karta pojazdu, karta gwarancyjna). 1.4. Oferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Oferowany ambulans musi spełniać także wymagania określone w nast. normach: - w normie PN- EN 1789 „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie”, - w normie PN EN 1865 "Wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta, stosowanego w ambulansach drogowych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia". 1.5. Wyroby medyczne stanowiące wyposażenie ambulansu musi być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.( Dz. U. z 20 maja 2010r. Nr 107, poz. 679). 1.6. Forma zakupu i wymagania dotyczące leasingu: 1) leasing operacyjny z opcją wykupu przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę, 2) wstępna opłata leasingowa (opłata wstępna 20% wartości przedmiotu zamówienia), płatna w terminie 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 3) okres finansowania: 36 rat, raty stałe, równe przez cały okres użytkowania, w okresie od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r. rata miesięczna za jeden ambulans wyposażony w urządzenie do masażu klatki piersiowej nie może przekroczyć 700 zł brutto, następne 30 m-cy raty równe płatne według harmonogramu, 4) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 1%, 5) koszt rejestracji ambulansu po stronie leasingodawcy, 6) koszt ubezpieczenia AC/OC/NNW po stronie leasingobiorcy (w ramach ubezpieczeń komunikacyjnych ZPRM lub własnego brokera ubezpieczeniowego), 7) konserwacji i napraw przedmiotu leasingu dokonuje serwis gwarancyjny dla samochodu bazowego i zabudowy medycznej, a po upływie okresu gwarancji serwis dla pojazdów własnych leasingobiorcy lub inny serwis dla pojazdów posiadający możliwości naprawy przedmiotu leasingu na zlecenie i koszt leasingobiorcy, 8) prowizje (zawarte w ratach leasingowych). 1.7. Wykonawca zapewni serwis pojazdu bazowego w okresie gwarancji w najbliższej autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia. 1.9. Wymagany okres gwarancji: w Załączniku Nr 2 do SIWZ Wykonawca określa okres gwarancji, nie krócej jednak niż: - Gwarancja mechaniczna – min. 24 miesiące (bez limitu km). - Gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu – min. 36 miesięcy. - Gwarancja na perforację karoserii – min. 120 miesięcy. - Gwarancja na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące. - Gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu – min. 24 miesiące. liczony od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji. 1.10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 Prawa zamówień publicznych . 1.11. Realizacja przedmiotu zamówienia: do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy nie później niż do 28 czerwca 2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1. Zamawiający wymaga od Wykonawców w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium. Kwota wadium wynosi: 10.800,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemset złotych 00/100), Wadium powinno być wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 5.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 5.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku 03 1560 0013 2394 7458 0000 0002 Kwota: 10.800,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy osiemset złotych 00/100), z dopiskiem: wadium na przetarg – 20/2018 5.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokumenty obejmujące oświadczenia gwarantów lub poręczycieli należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski. 5.6. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do upływu terminu składania ofert wskazanego w pkt 7.2 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5.7. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 5.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1ww.ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wówczas wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5.12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Parametry techniczne przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oceniane parametry techniczno-użytkowe – załącznik nr 2a do SIWZ 4) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach