Przetargi.pl
Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów podstawowych (P) typu C z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym

NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 69100 Słubice, ul. Nadodrzańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 758 20 71 wew.305 , fax. 95 750 14 12
  • Data zamieszczenia: 2018-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
    ul. Nadodrzańska 6
    69100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 95 758 20 71 wew.305, fax. 95 750 14 12
    REGON: 8044587200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalslubice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów podstawowych (P) typu C z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów podstawowych (P) typu C z zabudową medyczną oraz wyposażeniem medycznym na potrzeby NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do SIWZ (załącznik nr 1 i 2 do oferty) – załączniki są integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Zaoferowane ambulanse muszą spełniać warunki określone w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, oraz spełniać wymagania określone w aktualnej normie PN-EN 1789+A2:2015 w zakresie – ambulanse drogowe typu C i PN-EN 1865 – wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu medycznego do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych lub równoważne. b. Oferowane ambulanse muszą posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. z 2015 r., poz. 1475 z późn. zm.). Homologacja oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. c. Oferowane ambulanse muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1251). d. Wyposażenie medyczne ambulansów (w tym sprzęt medyczny) – musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm). Sprzęt medyczny winien być nowy i nieużywany, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. e. Szczegółowe warunki techniczno–użytkowe opisane zostały w dodatku nr 3 do SIWZ. Przedstawione w dodatku nr 3 do SIWZ minimalne parametry techniczno–użytkowe pojazdów i wyposażenia medycznego są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty. f. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane pojazdy były fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2017 lub 2018 roku, nieużytkowane, niedemonstracyjne, niebędące przedmiotem ekspozycji. Pojazdy winny być wolne od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, dopuszczone do ruchu drogowego na terenie RP. g. Zamawiający wymaga zaoferowania pojazdów bez przebiegu kilometrów. Dopuszcza się natomiast zaoferowanie pojazdów o niewielkim przebiegu technicznym powstałym na skutek przeparkowywania/ przestawiania u producenta oraz dealera samochodów bazowych, a także producenta zabudowy medycznej. Dopuszcza się również dostawę pojazdów do siedziby Zamawiającego na własnych kołach (tj. bez użycia do jego przewozu lawety). Uzyskany w ten sposób przebieg winien być wpisany do protokołu zdawczo-odbiorczego. h. Gwarancja: Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się z chwilą podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego (zgodnie z dodatkiem nr 3 do SIWZ). - gwarancja mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesiące (bez limitu kilometrów), - gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu – min. 36 miesięcy, - gwarancja na perforację korozyjną elementów nadwozia – min. 72 miesiące, - gwarancja na zabudowę medyczną i sprzęt – min. 24 miesiące, - wykonawca zobowiązany jest do dokonywania w okresie gwarancji – przeglądów i napraw zgodnych z instrukcją obsługi producenta pojazdów, - wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w celu usunięcia awarii przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia, - wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego ambulansu z wyposażeniem na czas naprawy trwającej dłużej niż 3 dni robocze (na koszt wykonawcy), - w przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element zamówienia na nowy. i. Wykonawca zapewni dla oferowanych ambulansów pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w najbliżej położonej Zamawiającego Autoryzowanej Stacji Obsługi. (UWAGA! Serwis gwarancyjny pojazdu bazowego – Zamawiający ma tu na myśli tylko bezpłatne naprawy gwarancyjne. Zamawiający nie wymaga doliczenia do oferty przeglądów pojazdu z uwzględnieniem materiałów eksploatacyjnych takich jak klocki hamulcowe, olej silnikowy itp.). Zgodnie z załączonym projektem umowy, należy podać adresy i nr telefonów punktów serwisowych. j. Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą pojazdów, przekazać Zamawiającemu: - kartę pojazdu, - aktualne Świadectwo Homologacji (na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany – ambulans), - książkę gwarancyjną z wpisem o okresie obowiązywania gwarancji, - książkę przeglądów serwisowych, - instrukcję obsługi w języku polskim, - dwa komplety kluczyków, - wykaz wyposażenia i akcesoriów oraz niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu na terenie naszego kraju. - karty gwarancyjne urządzeń i sprzętu stanowiących wyposażenie ambulansu, - instrukcje obsługi urządzeń i sprzętu stanowiących wyposażenie ambulansu, - paszporty techniczne sprzętu medycznego (jeżeli dotyczy) - wszystkie niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu. k. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: stwierdzenia przez Zamawiającego rozbieżności pomiędzy parametrami technicznymi dostarczonego przedmiotu zamówienia, a przedstawionymi w ofercie, stwierdzenia przez Zamawiającego, iż samochód posiada wady fizyczne lub prawne uniemożliwiające użycie przedmiotu zamówienia, braku któregokolwiek dokumentu wymienionego w pkt. j. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca odpowiedzialny jest za przeprowadzenie szkolenia dla personelu z obsługi przedmiotu zamówienia (personel zostanie wskazany przez Zamawiającego). Wymaga się przeprowadzenie min. 1 szkolenia (w dniu dostawy). Drugie i kolejne (jeżeli dotyczy) – na wezwanie (w siedzibie Zamawiającego). - Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy protokół zdawczo-odbiorczy pojazdu oraz sprzętu dodatkowego z wpisem o pierwszym uruchomieniu i szkoleniu personelu. Protokół winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. - Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy przedmiotu zamówienia, w formie pisemnej (dopuszcza się powiadomienie w formie e-mail), co najmniej 2 dni przed proponowanym terminem dostawy. Koszty dostawy i uruchomienia do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. Pozostałe warunki serwisowe i wymagania gwarancyjne określono w dodatku nr 3 do SIWZ oraz we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Umocowanie do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć aktualny dokument lub dokumenty z których wynikają uprawnienia do podpisywania oferty. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej notarialnie „za zgodność z oryginałem” (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 2. Dokumenty i oświadczenia składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa, (zgodnie z treścią art. 24 ust. 11) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy-Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żądane oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach